تکواندوکار پیشکسوت گیلانی ملی پوش شد

گیل نامه / ابراهیم خاوری تکواندوکار ملی پوش گیلانی به عضویت تیم ملی پومسه درآمد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیل‌نامه /  رئیس هیات تکواندو استان گیلان عصر چهارشنبه  اظهار داشت: برترین نفرات رقابت های پومسه انتخابی تیم ملی از سوی فدراسیون تکواندو برای حضور در مسابقات آسیایی و جهانی اعلام شدند که خوشبختانه یکی از ملی پوشان، گیلانی است.

محسن سترگی افزود: با توجه به اعلام فدراسیون تکواندو، ابراهیم خاوری در بخش رقابت های استاندارد پومسه (اجرای فرم) در رده سنی ۵۱ تا ۶۰ سال به عنوان نفر اول این وزن معرفی شد تا به عنوان یکی از ملی پوشان در رقابت های قهرمانی آسیا شرکت کند.

وی ادامه داد: خاوری تکواندوکار ملی پوش و شایسته استان گیلان سال گذشته نیز در رقابت های پومسه استاندارد و در رده سنی ۵۱ تا ۶۰ عناوین نخست را به خود اختصاص  داد و هم اینک نیز به عنوان نفر اول این رده سنی در تیم ملی برگزیده شده است.

وی به نحوه برگزاری مسابقات پومسه انتخابی تیم ملی نیز اشاره و اضافه کرد: پومسه ‌روهای واجد شرایط حضور در مسابقات انتخابی تیم‌ملی از یکم تا پنجم آبان ‌ماه فیلم اجرای فرم‌های خود را از طریق اپلیکیشن تخصصی تکواندو ارسال کردند و این فیلم ها توسط داوران فدراسیون تکواندو مورد ارزیابی قرار گرفت و نفرات برتر معرفی شدند.

رئیس هیات تکواندو استان گیلان بیان کرد: با توجه به اعلام فدراسیون تکواندو، مسابقات پومسه قهرمانی آسیا از ۲۲ تا ۲۴ آبان‌ ماه به صورت آنلاین برگزار می شود که امید است ابراهیم خاوری در رقابت های قهرمانی آسیا نیز بدرخشد و با اجرای فرم های زیبا، مقام شایسته ای را در مسابقات قهرمانی آسیا کسب کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.