توزیع ۷۱۰۰ بسته معیشتی و ۱۴۵۰ بسته لوازم التحریر در رشت

در رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه؛

گیل نامه /  فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت از آغاز مرحله چهارم رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه در رشت خبر داد و افزود: ۷۱۰۰ بسته معیشتی و ۱۴۵۰ بسته لوازم التحریر در این مرحله بین نیازمندان توزیع می شود.‌

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیل نامه /   سید اکبر قاسمی با اشاره به اینکه سپاه همواره در بحران ها و محرومیت زادیی در جامعه فعالیت های چشم گیری داشته و همیشه درکنار مردم است گفت : برای کاهش آسیب های اجتماعی و فقر نیز برنامه های نوین توسط سپاه و پایگاه بسیج طراحی و در حال اجراست.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت از اجرای مرحله چهارم رزمایش مواسات در رشت خبرداد، اذعان کرد : جمع آوری ها کمک های مومنانه این مرحله از رزمایش مواسات قبل از اربعین شروع و فردا چهارشنبه ۲۳ مهر با حضور مسئولان و مدیران ادارات استانی برگزار می شود.

قاسمی تصریح کرد : در این مرحله از رزمایش ۷۱۰۰ بسته معیشتی و ۱۴۵۰ بسته لوازم التحریر جمع آوری و بین نیازمندان شهرستان رشت توزیع می شود.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با بیان اینکه این بسته های معیشتی توسط سپاه ناحیه مرکزی رشت و در قالب قرارگاه محله جمع آوری شده است در پایان اظهار داشت : از همکاری همه مسئولان پایگاههای مقاومت بسیج، هیئت امنای مساجد، خیرین و آحاد مردم که در این کار خیر گام برداشته و همکاری را در این مدت متحمل شده اند کمال تقدیر و تشکر را دارم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.