بهره برداری از ۲۱ طرح صنعتی همزمان با هفته دولت در گیلان

گیل نامه /  فرهاد دلق پوش با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، پس از افتتاح واحد تولیدی پوشاک در مجتمع کارگاهی سفیدرود رشت، از بهره برداری از ۲۱ طرح صنعتی در استان همزمان با هفته دولت خبر داد و گفت:برای بهره برداری از این طرح ها، در مجموع افزون بر ۵۸۵ میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی   گیل نامه / وی تصریح کرد: واحدی که امروز با آغاز هفته دولت افتتاح شد ۲۰۰ نفر اشتغالزایی نموده است این واحد تولیدی انواع پوشاک نظامی، امدادی و کاور بهداشتی و چادر کمپینگ و انواع خوراک آماده دام و طیور را از نخستین طرح های صنعتی استان برای بهره برداری همزمان با نخستین روز از هفته دولت می باشد.
این مسئول ادامه داد: مابقی طرح های هفته دولت در بخش صنعت، در صنایع مختلف تولیدی از جمله سیم و مفتول سیمی ، پایدار کننده های پلیمری ، انواع خوراک دام و طیور، پالت های چوبی ، سبد میوه ، ماشین آلات صنایع غذایی، انواع پوشاک، فراوری چای، تولید فرش و محصولات ، آسفالت بوده و با بهره برداری از آنها، که در مجموع برای ۶۲۴ نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی شده است.
دکتر دلق پوش خاطرنشان کرد: با رشد سرمایه گذاری و صنعتی در استان می توانیم با تکیه بر توان داخلی و دانش تولید کنندگان و فراهم کردن اشتغال جوانان ، فارغ التحصیلان از تحریم های خصمانه دشمنان گذر کنیم.
در حال حاضر دو هزار ۹۴۸ واحد صنعتی و ۳۶ شهرک صنعتی در گیلان فعال است.

واحد روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.