برق منطقه ای گیلان در زمینه وصول مطالبات ، عنوان بهترین عملکرد را کسب کرد

گیل نامه /  در طرح سیمای شرکت توانیر در شاخص “وصول مطالبات” شرکت برق منطقه ای گیلان موفق شد در بین شرکت های برق منطقه ای سراسر کشور، بهترین عملکرد را داشته باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیل‌نامه /  سهیل طاهری، مدیر دفتر خدمات مشترکان و مدیریت مصرف و وصول درآمد با بیان اینکه شرکت برق منطقه ای گیلان در سال های ۹۷،۹۶ و ۹۸ و به مدت ۳ سال پیاپی رتبه برتر را در زمینه وصول مطالبات کسب کرده است، گفت: پیگیری و تعامل جهت واریز بهای برق مصرفی جاری، برگزاری جلسات با مشترکین جهت وصول بدهی های معوقه و پیگیری مداوم و استفاده از مکانیزم های مذاکرات حضوری با مشترکین بد حساب از جمله اهم اقداماتی است که منجر به کسب این عنوان شد.

وی افزود: درصد وصول به فروش کل در سال ۹۶، ۹۶/۶۱، در سال۹۷، ۱۰۱/۲۵ و در سال ۹۸، ۱۰۰/۰۲ بود. میزان درصد وصول مطالبات کل در سال ۱۳۹۸ نشان دهنده دریافت کامل مبالغ صورت حساب های صادره می باشد.

مدیر دفتر خدمات مشترکین و مدیریت مصرف و وصول درآمد در خصوص بالا بودن درصد وصول به فروش سال ۱۳۹۷ گفت: دلیل بالا بودن درصد وصول به فروش سال ۱۳۹۷ وصول مطالبات معوقه سال ۱۳۹۶ می باشد که در مجموع  نشان دهنده پیگیری های به عمل آمده در راستای تحقق بخشیدن به اهداف درآمدی شرکت است.

 شرکت برق منطقه ای گیلان دارای۷ مشترک بزرگ شامل؛ شرکت های فولاد خزر، فولاد گیلان، ذوب آهن درفک شمال، آریا پویا، فیبر وینا، سیمان خزر و سیمان گیلان سبز است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.