بازدید مدیر عامل شركت برق منطقه ای گیلان از روند اجرایی پروژه ها

گیل نامه / بهمن داراب زاده مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان از روند اجرایی خط ۶۳ کیلوولت شهید رحیم آبادی – سیاهکلده و خط ۶۳ کیلوولت دو مداره چابکسر – انصاری بازدید کردند.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیل نامه / بهمن داراب زاده مدير عامل شركت سهامي برق منطقه اي گيلان گفت: اصلاح و بازسازی خط ۶۳ کیلوولت شهید رحیم آبادی – سیاهکلده در عبور از پیک تابستان آینده کمک شایانی به ما خواهد کرد.

وی افزود: در مدار بودن این خط باعث می شود در سرویس های دوره ای پست های شهید رحیم آبادی، املش، شهید انصاری لنگرود و نیز خط دومداره چابکسر- شهید انصاری- املش با چالش جابجایی بار کمتری مواجه شویم.

داراب زاده در بازدید از پروژه مقاوم سازی خط ۶۳ کیلوولت دو مداره چابکسر – انصاری گفت: تسریع در اجرای پروژه ها باید از اولویت های مهم و ضروری باشد تا مردم عزیز استان گیلان از منافع پروژه ها زودتر بهره مند شوند.

وی گفت: از دیگر مزیت های تسریع در اجرای پروژه ها این است که از تحمیل هزینه بیشتر در روند اجرایی پروژه ها جلوگیری خواهد کرد و با توجه به کمبود منابع مادی امری بسیار حیاتی می باشد.

گفتنی است که پروژه اصلاح و بازسازی خط ۶۳ کیلوولت شهید رحیم آبادی – سیاهکلده در بهمن ماه سال جاری به اتمام می رسد و این خط در مدار قرار می گیرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.