ارائه خدمات الکترونیکی به مشترکان گاز برای مهار کرونا

گیل‌نامه /  شرکت گاز گیلان همه خدمات خود را برای مهار ویروس کرونا به صورت الکترونیکی به مشترکان ارائه می‌ دهد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیل‌نامه /  حسین اکبر،  مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان گفت: با گسترش بیماری کرونا در استان، این شرکت به علت دارا بودن زیرساخت‌های لازم، همه خدمات درخصوص گاز را به صورت الکترونیکی به مشترکان  ارائه می‌دهد.

او از انجام بیش از یک میلیون خدمت در نیمه نخست سال  خبر داد و افزود: با توجه به گسترش ویروس کرونا در استان، بیش از ۸۰ درصد از درخواست‌های میز خدمت متعلق به بخش الکترونیک و غیرحضوری است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان گفت: این شرکت با هدف کاهش مراجعات مردم به ادارات و جلوگیری از گسترش ویروس کرونا، هم اکنون همه خدمات خود را از طریق سایت، نرم افزار موبایلی و شماره تلفن ۳۴۱۴ به مردم و مشترکان  ارائه می‌دهد.

حسین اکبر در ادامه افزود: ارائه خدمات بهینه و به موقع به مشترکان هدف اصلی شرکت گاز است و شرکت گاز استان برای تحقق این مهم، اقدام به برگزاری جلسات توجیهی به صورت منظم برای روسای ادارات گاز شهرستان‌ها و همچنین رابطان میز خدمت می‌کند.

او گفت: با توجه به  اهمیت ویژه موضوع خدمت رسانی به مردم، گزارش خدمات ارائه شده به مشترکان در سه بخش حضوری، الکترونیکی و دفاتر پیشخوان به صورت ماهیانه دریافت و مورد تحلیل و پایش قرار می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان افزود: بیشترین خدمات غیر حضوری  انجام شده در شش ماه اول امسال متعلق به بخش الکترونیک (سایت، نرم افزار موبایلی و تلفن گویای ۳۴۱۴) با بیش از ۷۹۰ هزار خدمت است و پس از آن دفاتر پیشخوان با ۲۰۶ هزار خدمت و بخش حضوری با ۱۷ هزار خدمت در رده‌های بعدی قرار دارند.

حسین اکبر با اشاره به این موضوع که بیشترین خدمات ارائه شده در بهار و تابستان امسال متعلق به شهرستان‌های لنگرود، آستارا و تالش است، گفت: لازم است سایر شهرستان‌ها نیز با تلاش و همت مضاعف برای خدمت رسانی هرچه بهتر به مردم گام بر دارند.

او در پایان از اجرای دوره‌های آموزشی مختلف برای مدیران و کارکنان شرکت، به ویژه نیرو‌هایی که ارتباط مستقیم با مردم دارند خبر داد و تصریح کرد: در این دوره‌ها تلاش می‌کنیم تا با آموزش تعامل و رفتار مناسب با مشترکان، زمینه رضایتمندی بیش از پیش مشترکان را فراهم کنیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.