توسعه خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی از طریق بستر جدید USSD

گیل نامه /  امکان اخذ استعلام های بیمه ای و دریافت پاسخ سوالات از طریق بستر USSD به سرشماره #۱۴۲۰*۴* فراهم گردید .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی    گیل نامه / علی معیری اظهار داشت: در راستای توسعه خدمات غیرحضوری این سازمان در پلت فرم های دولت الکترونیک بر بستر تلفن همراه، در حال حاضر خدمات غیرحضوری جدیدی از طریق بستر USSD به سرشماره #۱۴۲۰*۴* برای تمامی مخاطبین سازمان تامین اجتماعی متشکل از بیمه شدگان، مستمری بگیران و کارفرمایان، قابل بهره برداری است.
وی افزود: سایر سرشماره های USSD به غیر از سرشماره #۱۴۲۰*۴* جهت ارائه خدمات غیرحضوری، مورد تائید این سازمان نمی باشد.
معیری گفت: همچنین به منظور افزایش ضریب امنیتی اطلاعات، مخاطبین سازمان تامین اجتماعی می توانند جهت ارائه سرویس های خدماتی، تنها از طریق شماره تلفن همراه ثبت نام شده در سامانه خدمات غیرحضوری سازمان، خدمات ارائه شده در بستر USSDرا دریافت نمایند.
مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات سازمان تامین اجتماعی خاطرنشان کرد: خدمات غیر حضوری جدید این سازمان از طریق بستر USSD به سرشماره #۱۴۲۰*۴* شامل؛ استعلام (آخرین سابقه، استحقاق درمان، رابطه بیمه ای، بدهی کارفرمایان)، خدمات (نمونه فرم ها، دریافت اپلیکیشن)، نوبت دهی شعب و کارگزاریها (نوبت دهی برخط شعب سازمان)، قوانین (آئین نامه های بیمه ای و درمانی، بخشنامه ها، قوانین و مقررات)، پرسش و پاسخ و معرفی سازمان تامین اجتماعی است.

اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.