بازدید از شرکت شیر پاستوریزه پگاه گیلان

اختصاصی _ گیل نامه / رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گیلان طی برگزاری تور و نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران از شرکت شیر پاستوریزه پگاه گیلان بازدید به عمل آورد . در بدو ورود از خط تولید کارخانه بازدید و در نشست مذکور طی سخنرانی و خوش آمد گوئی مدیرعامل شرکت شیر پاستوریزه پگاه گیلان ، موسی اسماعیل زاده از مدعوین ، به شرایط مطلوب در حوزه سلامت و سهام بازار ،  صادرات و واردات پرداخته شد .

اسماعیل زاده، مدیرعامل شرکت شیر پاستوریزه پگاه گیلان با قدردانی از میهمانان و تبریک ایام شعبانیه گفت : امسال با همکاری و توجه مسئولین امر پیشرفت بسیار چشمگیری داشتیم و امیدواریم در سال پیش رو همچنان پیشتاز در صادرات محصولات لبنی به عراق ، افغانستان  ، آذربایجان باشیم .

وی افزود : با توجه به برکت سال رونق و تولید ، بیشترین دریافت شیر را داشتیم و در جهت ادامه این روند می بایست دستیابی به تولید با کیفیت بهتر از قبل ، حفظ سرمایه گذاری ، صرفه جویی و رفع موانع را در نظر داشته باشیم .

این مدیر مسئول تصریح کرد : شرکت شیر پاستوریزه پگاه گیلان هم اکنون ۲۰۰ پرسنل در واحد تولید و توزیع و پخش دارد و روزانه بازار گیلان و استان های همجوار را پوشش می دهد .

وی افزود : با کمک جهاد کشاورزی در راستای توسعه و نظارت باید از توانمندی بیشتری در خرید شیر و تولید آن و همچنین اشتغال زایی و کارآفرینی برخوردار باشیم .

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان ، دکتر دلقپوش ضمن تشکر از همیاری و کمک رسانه در این امر خطیر و تبریک ایام شعبانیه ، از مدیران و صاحبان مشاغل تولیدی قدردانی کرد و آن را از واحدهای ارزشمند صنایع غذایی دانست .

دلق پوش تصریح کرد : شیر ، ماست و پنیر از مواد غذایی حساس و مورد نیاز مردم می باشد . تولید کنندگان در جایگاه سخت افزاری و در مقابل رسانه نقش نرم افزاری آن را برعهده دارند فلذا این دو باید در کنار هم باشند و چنین تورهای صنعتی به مراتب جهت اطلاع رسانی و ترویج صحیح آموزش سلامت خانواده و سلامت اشتغال برقرار باشد .

وی با تاکید بر ایجاد هم افزایی بین رسانه و تولید کنندگان امر اذعان کرد : تولید و ایجاد اشتغال بسیار مهم می باشد . اگر رونق اقتصادی باشد ، دیگر عوارض نداریم . در جامعه ” ام الفساد همه مشکلات بیکاری است ” . این معضل رفع نخواهد شد مگر با ساز و کار و کسب و تولید ، تلاش جهادی ، استفاده از ظرفیت ها ، هم افزایی ، هم دلی ، همراهی و همکاری .

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان با حمایت از تولیدات دانش بنیان و صادر محور گفت : گیلان در حوزه تولید بویژه مواد غذایی پیشتاز می باشد . همچنین از دکتر نوبخت بااشاره بر منابع بند اول تبصره ۱۸ قانون بودجه ۹۷ قدردانی کرد .

وی در پایان افزود : صحبت هایی با اداره کل معادن و اکتشافات زمین شناسی داشتیم که باید در حوزه معادن نیز ورود کنیم و همچنین به منابع دانش بنیان و تک  ، توسعه همکاری های بین المللی با رویکرد دیپلماسی – اقتصادی توجه شود .

#گیل نامه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.