۵۰ درصد حق بیمه تکمیلی بازنشستگان توسط تأمین اجتماعی پرداخت خواهد شد

گیل نامه / رئیس کانون عالی کارگران بازنشسته و مستمری بگیران تامین اجتماعی از پرداخت ۵۰ درصد مبلغ حق بیمه قرار جدید بیمه تکمیلی این قشر توسط سازمان خبر داد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیل نامه / علی اصغر بیات گفت: با توجه به مکاتبات و پیگیری‌هایی که کانون عالی انجام داد، خوشبختانه مصوبه هیأت مدیره سازمان تأمین اجتماعی مبنی بر تقبل ۵۰ درصد از مبلغ بیمه تکمیلی ۱۴۰۰- ۱۴۰۱ با شرکت بیمه گر صادر شد.

وی افزود : بر اساس این مصوبه که به زودی به حوزه‌های مربوط جهت اجرا ابلاغ می‌شود، مبلغ ۴۵,۵۰۰ تومان از ۹۱,۰۰۰ تومان هزینه بیمه تکمیلی مستمری بگیران و افراد تحت تکفل آنها توسط سازمان تامین اجتماعی پرداخت می‌شود.

بیات همچنین اظهار داشت : موسوی، مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی به جدیت دنبال کاهش سهم مستمری بگیران از هزینه‌های بیمه تکمیلی بود و بارها نیز مواضع و دیدگاه‌های دلسوزانه ای در این خصوص داشت.

رئیس کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی با بیان اینکه انصافاً مدیرعامل سازمان با تمام توان در این راه گام برداشته و به وعده خود عمل کرد ، این رویکرد ارزشمند را شایسته تقدیر دانست.

وی در ادامه گفت: در قرارداد جدید شاهد افزایش سقف تعهدات بیمه‌ای به میزان قابل ملاحظه‌ای بویژه در بخش‌های خدمات فوق تخصصی، تخصصی، بستری‌های عمومی، خدمات پاراکلینیکی و … هستیم و این تغییرات که با تلاش طاقت فرسا و خستگی ناپذیر همکارانم حاصل شده است، انشاالله رضایتمندی بازنشستگان را بیش از پیش بدنبال خواهد داشت.

رئیس کانون عالی کارگران بازنشسته و مستمری بگیران تأمین اجتماعی در بخش دیگری از توضیحات خود اذعان نمود : در فضای سازنده و تعاملی که با سازمان تأمین اجتماعی بوجود آمده، مهمترین امور و مطالبات خود را با استفاده از همه ظرفیت‌ها، خردمندانه پیگیری می‌کنیم و معتقد هستیم در حوزه درمان باید به سمتی پیش برویم که مشکلات و دغدغه‌های مستمری بگیران را کاملاً رفع کنیم.

بیات تاکید نمود تکالیف قانونی موجود ، ما و همه مسؤلان امر را ملزم به آن کرده و نباید از هیچ تلاشی در این خصوص فروگذار کنیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.