۱۴ بار رکورد مصرف برق در گیلان شکسته شد | رعایت مدیریت الگوی مصرف در گیلان

مدیرعامل توزیع برق گیلان مطرح کرد:

گیل نامه /    مدیرعامل توزیع برق گیلان در جمع خبرنگاران با تقدیر از مشارکت مردم در مدیریت مصرف گفت: ۱۴ بار رکورد مصرف برق در گیلان شکسته شد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیل نامه /        محمدتقی مهدی زاده در همایش تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه اظهار کرد: اطلاع رسانی به موقع، حضور میدانی و آگاهی بخش دقیق اصحاب رسانه به کمک صنعت برق آمد.

وی با بیان اینکه سال سختی برای صنعت برق رقم خورد، افزود: سرقت‌های گاه بی گاه، آتش سوزی تابلوها و افزایش دمای هوا صنعت برق را با چالش جدی روبرو کرد.

مدیرعامل توزیع برق گیلان با بیان اینکه ۱۴ بار رکورد مصرف در این استان شکسته شد، گفت: امسال ۴۸ روز دمای بالای ۳۸ درجه افزایش دما در گیلان رخ داد که همین موضوع افزایش مصرف را به همراه داشت‌.

مهدی زاده با تقدیر از حُسن مدیریت مصرف مردم گیلان، بیان کرد: گیلانی‌ها در مدیریت مصرف سربلند بیرون آمدند و این آگاهی و بصیرت نتیجه تلاش خبرنگاران و قلم فرسایی اصحاب رسانه بوده است.

وی با بیان اینکه نیمی از مشترکین برق گیلان مستحق دریافت پاداش هستند، افزود: آمار رعایت مدیریت الگوی مصرف در گیلان بسیار بالا بوده و اکثر گیلانی‌ها در مدیریت مصرف پیشگام بودند.

مدیرعامل توزیع برق گیلان با بیان اینکه نسبت به سال گذشته ۳ درجه افزایش دما صورت گرفته است، گفت: افزایش چند درجه‌ای هوا در گیلان و کشور منجر به افزایش میزان مصرف شده است.

مهدی زاده با بیان اینکه ناترازی برق در کشور وجود دارد، اضافه کرد: جبران ناترازی ها در کشور و گیلان با مدیریت مصرف صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به روزهای پایانی فصل تابستان و لزوم توجه به مدیریت مصرف افزود: برای خروج از پیک مصرف و پایداری انرژی استمرار مدیریت مصرف و همچنین آگاهی بخشی در این مسیر بسیار اهمیت دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.