گفتگوی تلفنی استاندار با ۲ مقام کشوری در خصوص روند مهار کرونا در گیلان

گیل نامه / اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور و علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی امروز در گفتگوی تلفنی جداگانه با ارسلان زارع استاندار گیلان در جریان روند مقابله با کرونا در استان قرار گرفتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیل نامه /  اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس در گفت وگوی تلفنی با استاندار گیلان در جریان آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا، بهبود یافتگان، نیازها، اقدامات پیشگیرانه و وضعیت بیمارستان‌ها و مراکز درمانی گیلان قرار گرفت.
اسحاق جهانگیری همچنین از تلاش های شبانه روزی کادر پزشکی و درمانی که در خط مقدم مبارزه با کرونا هستند، قدردانی کرد.
ارسلان زارع استاندار گیلان نیز با قدردانی از همکاری مردم استان ، اقدامات انجام شده در زمینه تجهیز مراکز درمانی، اجرای مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا و بهره گیری از ظرفیت های نهادهای نظامی ، مردم نهاد ، گروه های جهادی و خیرین را نیز تشریح کرد.
دکتر علی لاریجانی رئیس خانه ملت هم در گفت وگوی تلفنی با ارسلان زارع استاندار گیلان؛ ضمن قدردانی از وی، اعضای ستاد مدیریت کرونا و نیز همکاری مردم استان، ابراز امیدواری کرد که در خانه ماندن عموم هم وطنان تا پایان تعطیلات نوروزی و نیز روز طبیعت، استمرار داشته باشد.
استاندار گیلان نیز از اقدامات انجام شده در زمینه تجهیز مراکز درمانی، نیاز‌های استانی برای مقابله با کرونا و درمان مبتلایان گزارش داد و خواستار پیگیری ها در سطح ملی برای رفع این نیازها شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.