گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان

گیل نامه / عباس علیزاده در مراسم خاطره گویی دوران دفاع مقدس که به همت پایگاه مقاومت انصارالحسین اداره کل برگزار شد، با تبریک هفته دفاع مقدس و سلام و درود بر روان پاک شهدا به رشادت های رزمندگان دوران دفاع مقدس اشاره و ابراز داشت: بدون شک، آسایش و امنیت امروز کشور مرهون خون پاک شهدا است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیل نامه /  عباس علیزاده در مراسم خاطره گویی دوران دفاع مقدس که به همت پایگاه مقاومت انصارالحسین اداره کل برگزار شد، با تبریک هفته دفاع مقدس و سلام و درود بر روان پاک شهدا به رشادت های رزمندگان دوران دفاع مقدس اشاره و ابراز داشت: بدون شک، آسایش و امنیت امروز کشور مرهون خون پاک شهدا است که جان خود را در راه اسلام و تحقق آرمان های انقلاب در طبق اخلاص گذاشتند. وی مقام شهدا را نزد پروردگار بسیار والا و ارزشمند دانست و افزود: شهدا با تمسک به آیات قرآن مجید و اهل بیت عصمت و طهارت در این راه قدم برداشتند و ما با تلاش و همت بیشتر باید قدردان خون شهدا باشیم.

مدیرکل با بیان اینکه ما باید همواره ادامه دهنده راه شهدای گرانقدر باشیم افزود: رزمندگان دوران دفاع مقدس بهترین دوران زندگی یعنی دوران نوجوانی و جوانی شان را در این راه گذاشتند و اگر امروز ایران با اقتدر در عرصه های سیاسی حضور دارد به پاس خون شهدای والامقام است و ما مدیون شهدا، جانبازان و ایثارگران دوران دفاع مقدس هستیم.

لازم به ذکر است در این مراسم دکتر امیر نورانی از رزمندگان و یادگاران دوران دفاع مقدس و هیات علمی دانشگاه به خاطره گویی در خصوص رشادت های رزمندگان دوران دفاع مقدس پرداخت.

در پایان به مناسبت روز سرباز، از مشمولان وظیفه تعاونیار اداره کل تجلیل شد.

 

اداره  کل تعاون

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.