کشف داروهای تاریخ گذشته در یکی از بیمارستان‌های خصوصی رشت!

گیل نامه / سرهنگ حسین حسن‌پور، جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان گفت: بیش از ۴ هزار قلم انواع داروی غیرقابل استفاده و تاریخ گذشته در یک بیمارستان در شهرستان رشت کشف شد.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیل نامه / جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان گفت: بیش از ۴ هزار قلم انواع داروی غیرقابل استفاده و تاریخ گذشته در یک بیمارستان در شهرستان رشت کشف شد.

سرهنگ حسین حسن‌پور اظهار داشت: نگهداری دارو در هر شرایطی ممکن نیست و می‌طلبد که افراد در بیمارستان‌ها، کلینیک‌ها و حتی داروخانه‌ها با فراهم کردن محیط مناسب در سلامت جامعه نقشی پررنگ داشته باشند.

پیشنهاد ویژه خرید کفش مردانه اسکیچرز سیلور (سایز 40 - 45 مشکی) بی...

وی با بیان اینکه در پی اخبار دریافتی مبنی بر نگهداری داروهای غیرمجاز در یکی از بیمارستان‌های شهرستان رشت، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی با همکاری سازمان تعزیرات حکومتی رشت و دانشگاه علوم پزشکی گیلان پس از اقدامات لازم و اطمینان از صحت خبر به آدرس بیمارستان مورد نظر اعزام شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان گیلان از کشف ۴ هزار و ۸۶۰ قلم انواع داروی غیرمجاز از این مکان خبر داد و گفت: داروهای کشف شده غیرقابل استفاده و بعضا تاریخ گذشته بوده که پس از توقیف، تحویل معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی شد.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش اقلام دارویی کشف شده را بیش از ۶۳۰ میلیون ریال برآورد کردند.

سرهنگ حسن‌پور در پایان به معرفی متهم ۶۷ ساله این پرونده به مرجع قضایی اشاره کرد و از مردم خواست در صورت مشاهده یا برخورد با هرگونه مورد مشکوک، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.