کسب رتبه عالی در ترویج و توسعه فرهنگ نماز

موفقیتی دیگر برای اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گیلان:

گیل نامه / مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گیلان این موفقیت را حاصل توجه و تلاش کارکنان اموراجتماعی اداره کل در اجرای منویات مقام معظم رهبری عنوان کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیل نامه / بر اساس ارزیابی عملکرد و داوری ستاد اقامه نماز استان در خصوص پیشرفت دستگاه های اجرایی در توسعه و ترویج فرهنگ نماز، اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گیلان؛ رتبه عالی در سال گذشته را  از آن خود کرد.

عباس علیزاده مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گیلان پس از اعلام نتایج ارزیابی ستاد اقامه نماز استان خاطر نشان کرد: با توجه به اهمیت و جایگاه موثر نماز به عنوان فریضه واجب الهی در دین مبین اسلام ؛ برنامه های عملی نظیر تولید محتوی فرهنگی و رسانه ای به منظور  توسعه و ترویج فرهنگ اقامه ی نماز اول وقت در اداره کل،ادارات و نمایندگی های تابعه و به ویژه واحدهای تولید استان همواره در دستور کار است.

وی کسب این موفقیت ارزشمند را حاصل توجه و تلاش کارکنان اموراجتماعی و بخش فرهنگی اداره در اجرای منویات مقام معظم رهبری عنوان و بر استمرار آن تاکید کرد.

گفتنی است این ارزیابی هر سال توسط ستاد اقامه نماز استان و براساس مستندات و اقدامات هر یک از  دستگاه های اجرایی در سطوح ( عالی، خیلی خوب، خوب ، متوسط و ضعیف) رتبه بندی و اعلام می شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.