پیام مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان به مناسبت میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان

گیل نامه /  پایه های اقتصاد کشورها به نیروی فعال جوانان استوار و دفاع از مرزها و حفظ استقلال و امنیت برعهده نسل جوان است و در نهایت صعود به بالاترین قله‌های کمال به دست توانای جوانان میسر می‌شود و امروز حضرت علی اکبر(ع) به عنوان یک جوان آگاه، با بصیرت و ولایت مدار ، الگویی شایسته برای جوانان ایران اسلامی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیل نامه / عباس علیزاده مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان گیلان در پیامی فرارسیدن میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است :

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

پایه های اقتصاد کشورها به نیروی فعال جوانان استوار و دفاع از مرزها و حفظ استقلال و امنیت برعهده نسل جوان است و در نهایت صعود به بالاترین قله‌های کمال به دست توانای جوانان میسر می‌شود و امروز حضرت علی اکبر(ع) به عنوان یک جوان آگاه، با بصیرت و ولایت مدار ، الگویی شایسته برای جوانان ایران اسلامی است.

به تعبیر زیبای مقام معظم رهبری؛ جوانی فصل جوشش آرمان خواهی و ایجاد تغییرات در محیط پیرامون است چرا که اگرغیر از این بود هیچ امیدی به اصلاح در جوامع وجود نداشت؛ آخر گذشت زمان انسان را محافظه کار می کند.

بی شک اعتلا و پویایی هر جامعه در گرو وجود جوانانی است که در درون آن جامعه پرورش یافته،برای پیشرفت آن گام برداشته و با کار و تلاش خود، آینده‌ای بهتر برای هم وطنشان رقم می زنند و جوانان ایران اسلامی همواره به‌ واسطه پیروی از اهل‌بیت (ع) و با بهره‌مندی از تعهد، تخصص، غیرت، خودباوری و ایمانی که دارند، نقش چشم‌گیر و قابل توجهی در پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، دوران دفاع مقدس و همچنین سازندگی و عمران کشور داشته‌اند.

اینجانب ضمن پاسداشت زحمات بی دریغ جوانان این مرز و بوم ، میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان را به تمامی جوانان کشور عزیزمان ایران بویژه جوانان جامعه کار و تلاش، تبریک و تهنیت عرض نموده و موفقیت ، سربلندی و بهروزی و شادکامی جوانان ایران اسلامی را در مسیر رشد و اعتلای روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از خداوند متعال  مسئلت دارم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.