پیام مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان به مناسبت ولادت امام علی(ع) و روز پدر

گیل نامه / عباس علیزاده مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان طی پیامی ولادت امام علی(ع) و روز پدر را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیل نامه /  عباس علیزاده مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان طی پیامی ولادت امام علی(ع) و روز پدر را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است :

بسم الله الرحمن الرحیم

سیزدهم رجب زادروز تابش انوار علم، عدالت، شجاعت و سخاوت است. روزی که جهان شاهد شکفتن اسوه کمال و معرفت گردید و کعبه بستر ولادت بزرگ مردی شد که یاور حقیقی و همیشگی پیامبر گرامی(ص)، از آن به پا خاست.

حضرت علی (ع) یاور راستین و همیشگی پیامبر گرامی اسلام(ص)، در ترویج و گسترش دین مبین اسلام و ارزش های الهی و توحیدی آن ، تلاش بسیار و نقش بسزایی داشته و عدالت بزرگترین شاخص بزرگ مردی است که در مسند قضاوت هیچگاه از آن عدول نکرد و همواره پیروان خود را به این امر الهی فرا خواند.

بی تردید حضرت علی(ع) سرچشمه نیک ترین صفاتی است که برای هر رهروی معرفت و کمال، اسوه ای بی نظیر خوانده می شود. چنانکه شجاعتش در نبرد علیه باطل، عدالت پیشگی و قضاوت راستینش و پندهای سرشار از معرفت و حکمتش، عرصه هدایت بشریت را متحول ساخت. بزرگ مردی که مهربان ترین یاور مظلومان عصر خویش بود و همچون پدری مهربان در تنگناهای زندگی به یاری آنان می شتافت. براستی که شایسته است چنین روزی به نام روز پدر خوانده شود و مقام و منزلت پدران عزیز در چنین روز فرخنده و مبارکی گرامی داشته شود.

حضرت علی(ع) با پرورش نیکوترین فرزندان در مکتب آزادگی و انسانیت نیز برای پدران جهان برترین نمونه و الگو است. از این رو، فرخنده زاد روز یگانه مولود کعبه، شایسته ترین روز برای گرامیداشت مقام پدر است. پدرانی که می کوشند فرزندان این مرز و بوم را به شایستگی پرورش دهند و با حق و حقیقت آشنا کنند..

اینجانب ولادت با سعادت حضرت علی(ع) و روز پدر را تبریک و تهنیت عرض نموده و ضمن آرزوی توفیق و سلامتی برای پدران فداکار این مرز و بوم خاصه پدران زحمتکش جامعه کار و.تلاش سربلندی این عزیزان را از درگاه خداوند منان خواستارم. امید است که توفیق قدم نهادن در مسیر درک کمال، عدالت پیشگی و اخلاق آن امام بزرگوار نصیبمان گردد.

عباس علیزاده
مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان گیلان

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.