پیام شهردار رشت به مناسبت میلاد باسعادت پیامبر گرامی اسلام و رئیس مذهب جعفری

گیل‌نامه  / شهردار رشت در پیامی فرا رسیدن هفدهم ربیع الاول سالروز میلاد باسعادت پیامبر رأفت و مهربانی حضرت محمد مصطفی(ص) و همچنین ولادت باسعادت ششمین اختر تابناک آسمان ولایت و امامت، رئیس مذهب تشیع، حضرت امام جعفر صادق(ع) را به همگان تبریک گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیل نامه /    متن پیام تبریک شهردار رشت بدین شرح است:

به نام خدا

سالروز میلاد با سعادت پیامبر نور و رحمت حضرت محمد(ص)، پایه و محوری درجهت همصدایی و وحدت همه مسلمانان در جهان است.

و چه زیبا که میلاد پیامبر مکرم اسلام و سلاله برومندشان حضرت امام جعفر صادق(ع) رئیس مذهب جعفری با هم تقارن شایسته یافته است.

من این روز خجسته را به محضر گرامی حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا فداه(عج)، رهبری فرزانه انقلاب اسلامی، همه مسلمانان جهان، ملت بزرگ و شریف ایران، به ویژه همشهریان ارجمندم در شهرباران و همکاران ساعی و پرتلاشم در معاونت ها، مدیریت ها، سازمان های تابعه و مناطق پنجگانه شهرداری رشت که با همت بلند برای این مردم انقلابی و همیشه در صحنه کار و تلاش می کنند و گامی در راه تحقق آرمان های انقلاب اسلامی و حفظ نظام اسلامی برمی دارند، را صمیمانه شادباش می گویم.

هر چند امسال شرایط کرونایی سبب شده است مراسم و تجمعات این جشن بزرگ اسلامی محدود و همراه با رعایت فاصله گذاری های اجتماعی برگزار شود اما نوری که پیامبر زیبایی ها و مهربانی ها به دل مسلمانان ایران و جهان افکنده هرگز با اینگونه تهاجمات طبیعی و غیرطبیعی، تاریک نمی گردد، بلکه فروزان تر از همیشه انوار تابناکش قلب همگان را روشن و نرم می کند.

امیدوارم هر روز همشهریان متدین و مسلمانم در شهر باران های نقره ای، روز جشن و شادی باشد.

سید محمدی احمدی

شهردار رشت

واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.