پیام تبریک مدیرکل به مناسبت روز دختر و آغاز دهه کرامت

گیل نامه / مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان در پیامی فرارسیدن ولادت حضرت معصومه سلام الله علیها و روز دختران و آغاز دهه کرامت را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیل نامه / عباس علیزاده مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان در پیامی فرارسیدن ولادت حضرت معصومه سلام الله علیها و روز دختر  را  تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

دهه اول ماه ذی‌القعده که با ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) آغاز و با ولادت برادرش امام رضا(ع)  پایان می‌یابد به عنوان دهه کرامت‌ نامگذاری شده است.

این دهه یادآور تحول آفرینی بانوان آسمـانی، لطیف‌ترین علائق و مهر و وفای کم‌نظیر یک خواهر نسبت به مقام شامخ و معنوی برادر است، مهر و وفایی که خواهر مهـربان و دلداده را به هجــرت وادار و تحمل مصائب را در فصـل جوانی بر وی آسـان نمود.

ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) بانوی کرامت، وفاداری و مظهر فضایل که به عنوان روز دختر نامگذاری شده است، امروز دختران عفیف ایران اسلامی با تاسی از اسطوره علم و عفاف حضرت فاطمه معصومه(س) و الگوپذیری از ایشان زمینه ساز تعالی معنوی، اخلاقی و علمی دختران جهان خواهند بود.

بدون شک دختران امروز که مادران فردای ایران اسلامی هستند، نقش بسیار حساسی در تعیین سرنوشت فرهنگی و فکری جامعه دارند، برخورداری از امنیت اجتماعی و خانوادگی آنان را به جایگاه منزلت زن مسلمان و مقام والای مادری نزدیک می نماید.

اینجانب آغاز دهه کرامت را و میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) و روز دختر را به تمامی دختران عفیف ایران اسلامی بخصوص دختران گیلان زمین تبریک گفته و آرزومندم به برکت این اسوه والای عفت، پاکدامنی و ولایتمداری، تک تک دختران ایران اسلامی با تاسی و الگوپذیری از آن حضرت، در تمامی مراحل زندگی خویش، همواره پیروز و سرافراز باشند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.