پیام تبریک فرماندار رشت به مناسبت روز دانشجو

گیل نامه / فرماندار رشت طی پیامی فرارسیدن روز دانشجو را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیل نامه / همزمان با شانزدهم آذر مصادف با روز دانشجو، مهندس علی فتح اللهی با ارسال پیامی، این روز را به جامعه دانشگاهی به ویژه دانشجویان شهرستان رشت تبریک گفت. متن این پیام بدین شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

« جوان انقلابی هیچگاه منزوی نمی شود. » ( مقام معظم رهبری)

تقویت علمی و بصیرت افزایی در پرتو داشتن ایمان در کنار کمال گرایی و حق جوئی از جمله ویژگیهای جوان غیرتمند دانشجو است که همیشه در مبارزه با استکبار و استعمار مداخله جو، صف شکن بوده است.

 ۱۶ آذر هر سال یادآور عمل با جسارت دانشجویان حق طلبی است که چهار ماه پس از کودتای آمریکایی انگلیسی ۲۸ مرداد ۱۳۳۲، در راه مبارزه با زیاده خواهی استعمار با تقدیم سه شهید بزرگوار _ قندچی، بزرگ نیا و شریعت رضوی _ در برابر سرکوب نظام‌مند دولت کودتا سر فرود نیاورد و ۱۶ آذر را به معیاری برای سنجش میزان تنفر از آمریکا، انگلیس و حکومت پهلوی بدل ساختند.

اینجانب ضمن گرامیداشت روز دانشجو و خاطره شهیدان عظیم الشان این روز، امیدوارم با تاسی به فرموده رهبر معظم انقلاب که در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از جوانان به عنوان محور تحقق نظام پیشرفته اسلامی یاد کرده اند؛ همواره با ثبات قدم در راه استقلال و ترقی نظام پیشرفته اسلامی پویا باشیم.

علی فتح اللهی_فرماندار شهرستان رشت

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.