پیام تبریک شهردار به مناسبت فرا رسیدن “روز خبرنگار”

گیل نامه /  شهردار رشت به مناسبت فرا رسیدن “روز خبرنگار” با پراهمیت دانستن این شغل، این روز را به همه خبرنگاران مسئول و متعهد شهرباران تبریک گفت.

به گزارش

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیل نامه /   متن این پیام به شرح زیر است:

به نام خدا

ن والقلم و مایسطرون

خبرنگاری وظیفه و رسالتی است که خبرنگاران با فعالیت خود آگاه سازی، آگاهی بخشی به افکار عمومی را نصب العین قرار داده و برای تحول و سازندگی جامعه تلاش می کنند.

شجاعت، صداقت و امانت سه ویژگی خبرنگار مسئول و متعهد است که هیچگاه از آن عدول نخواهد کرد و “روز خبرنگار” نمادی از تلاش های خستگی ناپذیر چنین خبرنگارانی است.

روز خبرنگار در ایران که با نام و یاد شهید محمود صارمی گره خورده به همگان یادآوری می کند، گام نهادن در وادی آگاهی بخشی باید با نیک اندیشی و صداقت همراه باشد.

بر خود لازم می دانم به عنوان شهردار رشت به مناسبت فرا رسیدن این روز، از همه خبرنگاران تلاشگر شهرمان تکریم کرده و آنها را برای کمک در زمینه توسعه و عمران شهری با آگاهی بخشی و ایجاد امید در بین شهروندان فرا خوانم.

به عنوان خادم کوچک شهروندان رشت با گرامیداشت یاد و خاطره شهید خبرنگار محمود صارمی و تبریک فرا رسیدن ۱۷ مرداد که به “روز خبرنگار” نامگذاری شده برای همه خبرنگاران و صاحبان قلم و رسانه درجهت تحقق اهداف انسانی و مقدس آگاهی بخشی به جامعه دعا می کنم و موفقیت آنها را از خداوند متعال خواهانم.

ناصر حاج محمدی

شهردار رشت

واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.