پست های حویق، هشتپر، سیار تالش و اسالم از مدار خارج شدند

با وزش شدید باد:

گیل نامه / با وزش شدید باد، پست های ۶۳.۲۰ کیلوولت حویق،سیارتالش، هشتپر و اسالم در چندین مرحله بی برق و از مدار خارج شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیل نامه / محمدرضا حسن‌زاده مجری طرح مدیریت بحران و پدافند غیر عامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان و مسئول مرکز کنترل برق استان گیلان با اعلام این خبر گفت: بر اثر وزش باد شدید که از بامداد شب گذشته در استان گیلان شروع شده است تعداد ۴ ایستگاه برق ساعت ۶:۴۵ صبح امروز از مدار خارج شدند.

وی افزود: علاوه بر این پست های برق، تعدادی از خطوط فشار قوی برق در غرب استان از جمله خط ۲۳۰کیلوولت پونل -آستارا و خط ۶۳ آستارا -تالش- هشتپر نیز در اثر وزش این باد شدید، قطع و بی برق شدند.

مجری طرح مدیریت بحران و پدافند غیر عامل گفت: از ساعات آغازین وزش این باد بی سابقه در استان، اکیپ های عملیاتی در حالت آماده باش قرار داشته و در حال شناسایی و رفع عیب می باشند که انشاءا… پس از بررسی، شناسایی و رفع عیب، در اسرع وقت این خطوط و پست ها برق دار خواهند شد.

حسن‌زاده گفت: وجود درختان اشخاص حقیقی و حقوقی در مناطق مختلف غرب استان از دلایل اصلی است که منجر به بی برقی و عدم پایداری خطوط فشارقوی در این مناطق شده است.

شایان ذکر است که به غیر از پست های حویق، سیار تالش ، هشتپر و اسالم، تمامی پست ها و خطوط انتقال و فوق توزیع برق منطقه ای گیلان در مدار قرار دارند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.