پست سلیمانداراب رشت در سال آینده به بهره برداری می رسد

در بازدید نماینده مردم شریف شهرستان رشت و خمام عنوان شد:

گیل نامه /جبار کوچکی نژاد نماینده مردم شریف شهرستان رشت و خمام از پروژه پست۶۳/۲۰ کیلوولت GIS سلیمانداراب شرکت برق منطقه ای گیلان بازدید نمودند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیل نامه / نادر آذرپی معاون طرح و توسعه  شرکت برق منطقه ای گیلان در این بازدید گفت:  پروژه احداث پست ۶۳/۲۰ کیلوولت GIS سلیمانداراب رشت با هدف برق رسانی مطلوب به مشترکان خانگی و صنعتی، تقویت ولتاژ و پایداری شبکه در بخش جنوب غرب شهرستان رشت به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: عملیات اجرایی احداث این پست با ظرفیت ۴۰ *۲ مگاولت آمپر و ۱۲ فیدر ۲۰ کیلوولت خروجی و ۲ فیدر ۲۰ کیلوولت بانک خازنی در زمینی به مساحت ۹۸۰ متر مربع واقع در محله سلیمانداراب رشت در سال ۹۵ آغاز شده است.

معاون طرح و توسعه گفت: با احداث این پروژه و با فرض بارگیری ۸۰ درصد از ظرفیت پست ، به حدود ۵۵ هزار مشترک خانگی از طریق این پست برقرسانی می شود و نیاز مشترکان خانگی و صنعتی واقع در نواحی جنوب غرب رشت برآورده خواهد شد که این موضوع سبب تقویت ولتاژ شبکه، ایجاد رونق اقتصادی، اشتغال و جلوگیری از اعمال خاموشی  خواهد شد.

مهندس آذرپی با اشاره به پیشرفت ۹۰ درصدی بخش ساختمانی این پروژه گفت: در بخش تامین تجهیزات نیز با پیشرفت فیزیکی ۷۳ درصد، ترانسفورماتورهای قدرت، سوئیچگیر گازی، رله ها، شارژر و اینورتر مجموعا به ارزش ۵۴۳ میلیارد ریال تامین گردیده اند.

شایان ذکر است که برای این پروژه تاکنون اعتباری معادل  ۵۷۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است و در صورت تامین به موقع نقدینگی با مبلغ پیش بینی  ۳۰۰ میلیارد ریال، این پست در سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.