پزشکان افسرانی هستند که در خط مقدم مبارزه با کرونا جان خود را برای حفظ سلامت مردم به خطر می اندازند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان:

گیل نامه /  عباس علیزاده مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان در پیامی فرارسیدن روز پزشک را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیل نامه / متن پیام به شرح زیر است :

بسم الله الرحمن الرحیم
“یا من اسمه دوا و ذکره شفاء”

اول شهریور ماه زادروز ابوعلی سینا از مفاخر بزرگ ایران اسلامی به عنوان “روز پزشک” نامگذاری شده است و این فرصتی برای یاد کردن از سپیدجامگانی‌ست که با مجاهدت و ایثارشان ضامن سلامت جامعه ، امنیـت روحی بیماران و فرشتگان نجاتی هستند که درد جسم را با روح بلندشان در سایه لطف الهی التیام می بخشند.

نعمت سلامتی نعمتی گرانبهاست و  صیانت از سلامت انسان ها تنها برازنده افرادی است که از ناخوشی بیمارانشان غمگین و از سلامتی آنها خشنود می شوند.

همان طور که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) فرمودند: “مطمئن باشید که هر لحظه ‏اى، ثانیه‏ اى، دقیقه‏ اى که در این کار، با توجه به احساس تکلیف در مقابل بیمار، در مقابل انسان دردمند می گذرانید، یک حسنه‏ اى را از حضرت ربوبى دریافت می ‏کنید”، بی شک اولویت اصلی پزشکان سلامت بیماران و حفظ کرامت آنهاست و قطعا از الطاف و عنایات حضرت حق بهره‌مند می شوند.

در دو سال اخیر و با شیوع ویروس منحوس کرونا کار مدافعان  عرصه سلامت بسیار دشوار و خطیر شد؛ به واقع امروزه پزشکان افسرانی هستند که در خط مقدم مبارزه با کرونا جان خود را برای حفظ جان و سلامت مردم و جامعه به خطر می اندازند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت کشور فرا رسیدن روز پزشک را به تمام پزشکان میهن اسلامی به ویژه کادر درمان و مدافعانی که در عرصه نظام سلامت استان گیلان  تلاش می کنند تبریک عرض نموده  و از خداوند منان برای تمام زحمت کشان این عرصه مقدس آرزوی توفیق روز افزون، بهروزی و سربلندی در ظل توجهات حضرت ولی عصر ارواحنا لتراب مقدمه الفداه مسئلت می نمایم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.