پرداخت تسهیلات به اهالی فرهنگ و هنر

گیل نامه /  مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از پرداخت بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به اهالی فرهنگ و هنر آسیب دیده از شیوع کرونا خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیل نامه /  مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان امروز گفت : از ابتدای شیوع کرونا تاکنون بیش از ۱۱۲ میلیارد ریال تسهیلات کرونایی به اهالی فرهنگ و هنر استان که کسب و کارشان از شیوع کرونا آسیب دیده و در سامانه کارا ثبت نام کردند ، پرداخت شده است.
  • فیروز فاضلی با بیان اینکه سامانه کارا به نشانی kara.mcls.gov.ir همچنان فعال است و متقاضیان دریافت تسهیلات می‌توانند با مراجعه به این سامانه درخواست خود را ثبت کنند افزود : وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی به کسب و کار‌های به شدت آسیب دیده در بحران کرونا در حوزه فرهنگ و هنر ، تسهیلات حمایتی ارائه میدهد.
  • وی با بیان اینکه این تسهیلات ۱۲ درصدی در ۳ سقف پرداخت میشود ، تصریح کرد: کارفرمایان با کد گارگاه ، به ازای هر کارمند یا کارگر شاغل در بنگاه  ۱۶۰ میلیارد ، کارفرمایان خویشفرما ۸۰ میلیارد ریال  و مشاغل آزاد  بدون بیمه ۶۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت میکنند.
  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به اینکه مهلت ثبت نام در این سامانه تاکنون چند نوبت تمدید شده است ، خاطرنشان کرد : در روزهای گذشته دستورات لازم برای تمدید مهلت اعطای تسهیلات تا پایان مهرماه از سوی مدیران اداره کل اعتبارات بانک مرکزی به مدیران عامل بانکهای کشور ابلاغ شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.