پایان زندگی یک قهرمان با ضربات چاقو

بابک پارسا قهرمانان پاورلیفتینگ کشور بر اثر ضربات چاقو به قتل رسید.

گیل نامه / رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی گیلان گفت: مردی ۳۳ ساله که  پس از وارد کردن چندین ضربه با چاقو به گردن و دست بابک پارسا ، ورزشکار ۴۰ ساله در خیابان سعدی رشت ، از صحنه فرار کرده بود در کمتر از ۲ ساعت در حوالی میدان فرهنگ دستگیر شد.
  • به گزارش پایگاه اطلاع رسانی  گیل نامه  / سرهنگ رحيم شعباني افزود : مرد زخمی یک روز بعد بر اثر شدت جراحات و خونریزی  زیاد در بیمارستان پورسینای رشت جان باخت.
  • وی اضافه کرد : متهم پس از دستگیری به جرم خود اعتراف و و انگيزه خود از ارتكاب قتل را اختلافات قدیمی با مقتول اعلام كرد.
  • رئيس پليس آگاهي گيلان با تاكيد بر عزم جدي نيروي انتظامي در برخورد با اراذل و اوباش و برهم ‌‎زنندگان نظم و امنيت جامعه  گفت : ماموران پليس براي برقراري امنيت و آسايش شهروندان از هيچ تلاشي دريغ نمی کنند.
  • خشونت کم سابقه در قلب رشتحاضران در صحنه تعریف می کنند که در پی این نزاع خون بسیار زیادی از بابک رفت بطوریکه تمام دیوارها و سنگفرش محوطه غرق در خون شد و خون در جوی آب نزدیک محل جنایت جاری گردید!ورود تیم فوریتهای پزشکی

    ظاهرا مقتول در دقایق اولیه حادثه با گوشی شخصی خود با مرکز فوریتهای ۱۱۵ تماس گرفته که با توجه به ترافیک حدود نیم ساعت بعد از تماس در صحنه حاضر شده و بابک را به بیمارستان پورسینا منتقل کردند.

    دستگیری قاتل

    کمتر از ۲ ساعت بعد، قاتل متواری از محل جنایت با هوشیاری پلیس امنیت در محدوده بیمارستان پورسینا بازداشت و به کلانتری منتقل شد و مقتول پس از ۸ ساعت بستری شدن در بیمارستان به علت شدت جراحات وارده فوت شد.

    به گفته اهالی، ضارب سابقه سالها زندان داشته و برادر بزرگتر او نیز ۱۵ سال را در زندان سپری کرده است.

    در حال حاضر پرونده این قتل توسط پلیس آگاهی شهرستان رشت و دستگاه قضایی در حال بررسی است و گزارش کاملتر آن از طریق مراجع ذیصلاح اعلام خواهد شد.

 صداوسیما /گیل خبر

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.