ورزشگاه‌های عضدی، تختی انزلی و سردار جنگل رشت سرپوشید شود

گیل نامه / الماسخاله تاکید کرد: به دلیل بارنگی و شرایط جوی حاکم بر استان گیلان ورزشگاه های عضدی، تختی انزلی و سردار جنگل رشت سرپوشید شود تا شاهد حضور بیش از پیش تماشاگران خونگرم گیلانی در استادیوم های فوتبال باشیم. 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانیگیل نامه / کریمی، مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی بهمراه مریم بخشی، مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان و قربانعلی الماسخاله، رییس هیات فوتبال گیلان از ورزشگاه شهید عضدی رشت بازدید بعمل آوردند.

در این بازید بخشی مدیرکل ورزش و جوانان و الماسخاله رییس هیات فوتبال خواستار آغاز هرچه سریعتر بازسازی ورزشگاه عضدی شدند تا با هماهنگی مراجع ذیصلاح به دلیل رفاه حال تماشاگران فوتبال رشت تیم های سپیدرود و داماش در ورزشگاه شهید عضدی میزبان حریفان خود باشند.

در ادامه الماسخاله تاکید کرد: به دلیل بارنگی و شرایط جوی حاکم بر استان گیلان ورزشگاه های عضدی، تختی انزلی و سردار جنگل رشت سرپوشید شود تا شاهد حضور بیش از پیش تماشاگران خونگرم گیلانی در استادیوم های فوتبال باشیم.

وی افزود: روند ساخت ورزشگاه تختی انزلی می بایست سریع تر شود تا ملوان در تنها ورزشگاه این شهرستان دغدغه میزبانی شایسته را نداشته باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.