همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی کارگران استان گیلان

با حضور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان:

گیل نامه /  همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی کارگران استان گیلان به مناسب دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی از مزار شهدای گمنام تا آرامگاه شهید میرزاکوچک خان جنگلی برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیل نامه / علیزاده در حاشیه این مراسم با گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و تسلیت ایام فاطمیه گفت: با رشادت های سردار سلیمانی و همرزمانش بیش از دو دهه توانسیم توانمندی های خود را به دنیا ثابت کنیم و ندای عدالت و حق طلبی را گسترش دهیم.

وی با بیان مطلب افزود: ما توانستیم پیام انقلاب اسلامی را به همگان صادر کنیم و امروزه در اقصی نقاط جهان شاهد جریانات حق طلبی هستیم که علیه ظلم ایستادگی می کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان همچنین با اشاره به جنگ نابرابر رژیم بعث علیه کشور گفت: پاسداران اسلام با عراق وارد نبرد نشدند بلکه با تمام ابر قدرت های جهان در نبردی ناعادلانه و با کمترین امکانات جنگی موفقیتی بزرگ و ماندگار را در تاریخ رقم زدند.

علیزاده در پایان از حاضرین و برگزار کنندگان این همایش تقدیر کرد و بر برگزاری رویداد های مفرح و انگیزشی برای تلاش گران عرصه کار و تولید در مناسبت های مختلف تاکید کرد.

لازم به ذکر است در این مراسم از خانواده های ۸ شهید مدافع حرم شهرستان رشت تجلیل شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.