لازم به توضیح است در آبان امسال مجموعاً ۱۰۵ پیام به دفتر رسیدگی به شکایات و درخواست های شرکت گاز استان گیلان ارسال شد که از این میزان ۳۷ مورد شکایت، ۶۱ درخواست، ۳ مورد اطلاع رسانی و ۴ پیشنهاد می باشد.
گیل نامه / هفتمين جلسه رسيدگي به شكايات در سال ۱۴۰۰ به رياست حسین اکبر مديرعامل شرکت و با حضور اعضای کمیته و همچنين روساي ادارات گاز شهرستان ها به صورت ارتباط ويدئويي در سالن كنفرانس ساختمان مديريت برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیل نامه / در اين جلسه گزارش اقدامات انجام شده بر اساس صورتجلسه قبلي كميته به سمع و نظر اعضا رسانده شد و در ادامه پيام هاي ورودي سامانه CRM به تفکیک مورد بررسي قرار گرفت.