نگاهی به غرفه مدیران خودرو در نمایشگاه خودرو اصفهان ۱۴۰۲ + عکس

گیل نامه /     مدیران خودرو از جمله شرکت‌های فعال در نمایشگاه خودرو اصفهان بود که غرفه بزرگی را در اختیار داشت. انواع مختلفی از محصولات این شرکت در نمایشگاه اصفهان حاضر بودند که شامل سدان‌ها و کراس‌اوورهای کوچک و بزرگ می‌شدند.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیل نامه /        همانند تقسیم‌بندی سبد محصولات مدیران خودرو، غرفه این شرکت در نمایشگاه اصفهان نیز به دو بخش فونیکس و ام وی ام تقسیم شده بود. در بخش ام وی ام دو محصول جدید توجهات را به خود جلب می‌کردند. محصول نخست آریزو ۵ اسپرت است که با رنگ‌بندی خاص و منحصر به فرد در این نمایشگاه حضور داشت. محصول دوم و جدید ام وی ام نیز نسل چهار ایکس ۳۳ است که با نام ام وی ام X33 Cross در بازار ما عرضه خواهد شد. دیگر محصولات ام وی ام همانند ام وی ام X55 پرو و ام وی ام X22 پرو نیز در این رویداد به معرض نمایش عموم گذاشته شده بودند.

مدیران خودرو در بخش فونیکس نیز محصولات جدیدی را برای علاقمندان آماده کرده بود. نخستین محصول جدید و شاخص برند فونیکس، تیگو ۸ پرو e پلاس است. این خودرو از جمله معدود اتومبیل‌های هیبریدی بازار ایران به شمار می‌آید که موفق شده است به مرحله تولید و عرضه برسد. شرایط فروش این خودرو مدتی پیش اعلام شد و همچنین خبرنگاران نیز قادر به بررسی آن در پیست آزادی بودند.

غرفه مدیران خودرو

در نهایت آریزو ۶ جی تی را می‌توان جدیدترین دستاورد برند فونیکس برای مشتریان ایرانی قلمداد کرد. این خودرو به مشخصات فنی مشابهی با فونیکس FX مجهز است، از این رو انتظار داریم تا شتاب و کشش قابل توجهی را در اختیار راننده قرار دهد. در شرایطی که ورود خودروهای اسپرت به دلیل قیمت بالای آن‌ها محدود شده است، عرضه آریزو ۶ جی تی می‌تواند شرایط بازار ایران را دگرگون کند. در ادامه می‌توانید تصاویر اختصاصی خودروبانک که از غرفه مدیران خودرو تهیه شده‌اند را مشاهده نمایید:

خودرو بانک

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.