نظام پیشنهادها ، مکانیزمی مطمئن برای طرح و پیگیری ایده های نو

گیل نامه / در جلسه شورای اداری تامین اجتماعی استان گیلان بر ترغیب و تشویق همکاران برای مشارکت در طرح نظام پیشنهادها تاکید گردید .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی   گیل نامه / جمیل حق پرست مدیرکل تامین اجتماعی گیلان در جمع اعضای شورای اداری استان با اشاره به تنوع خدمات و تعهدات و گسترش روزافزون فرایندهای تخصصی و طرحهای اجرایی سازمان ، استفاده از توانمندیها و تجربیات همکاران را برای پیشبرد امور الزامی دانسته و افزود : بیان دیدگاهها و نقطه نظرات و کارکارشناسی مدون و مستند و آموزش و انتقال تجربیات به نیروها باید بعنوان یک مسئولیت اخلاقی حرفه ای در بین کارکنان نهادینه گردد .

ایشان با بیان اینکه سامانه نظام پیشنهادها مکانیزمی مطمئن و کارآمد برای طرح و پیگیری ایده های نو میباشد ضمن دعوت و تاکید بر مشارکت عمومی و تشویق و ترغیب پرسنل در این زمینه ، اظهار داشت : معرفی آسیبها و راهکارهای تخصصی برای بهبود و اصلاح روشها از مهمترین محورهای مورد انتظار در این راستا بوده و امیدمیرود با توجه به پتانسیل بالای علمی و شغلی نیروها شاهد حضور گسترده همکاران در این فراخوان باشیم .

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با اشاره به صدور احکام و تشکیل کمیته نظام پیشنهادهای استان ، از آمادگی کامل و فراهم گردیدن مقدمات اجرای مطلوب این طرح در اداره کل خبر داد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.