نشست نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با مدیرکل بنیاد مسکن

گیل نامه /دکتر جبار کوچکی نژاد نماینده مردم شهرستان های رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با حضور در دفتر کار مدیرکل بنياد مسكن انقلاب اسلامي استان گیلان با وي دیدار و در خصوص راهکارهای (توسعه عمراني) گفتگو کرد.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیل نامه / در ابتدای این دیدار مهندس دائمی مدیرکل بنياد مسكن انقلاب اسلامي استان گیلان گزارشی از عملکرد و برنامه های در دست اجرا بنیاد مسکن در سطح شهرستان های رشت و خمام را ارائه نمود و افزود: باتوجه به تعداد بالای روستاهای این شهرستان ها، در اجرای طرح های عمرانی به مشارکت و همیاری مردم و مسولین نیاز بیشتری داریم.

وی افزود: حمایتهای مسئولین علی الخصوص نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی در جهت تخصیص بموقع اعتبارات جهت پیشبرد برنامه ها از انتظارات دستگاهای اجرایی و این نهاد می باشد.

درادامه دکتر کوچکی نژاد در این دیدار ضمن قدردانی از عملکرد بنیاد مسکن اظهار داشت: هم اكنون شاهد تحولات بسيارخوبي در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان به خصوص در حوزه هاي عمرانی، تهیه و اجراي طرح هادي در روستاها هستيم. بررسي وضعيت اجراي پروژه هاي عمراني در روستاها و ميزان اعتبارهاي لازم در اينخصوص و همچنين تعامل و همكاري بيشتر ساير دستگاه هاي اجرايي با اين نهاد از ديگر موارد مطرح شده در اين ديدار بود.​

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.