نشست مشترک به منظور اجرای تفاهم نامه اداره کل با بانک توسعه تعاون و صندوق ضمانت سرمایه گذاری

با حضور مدیرکل تعاون،کار ورفاه اجتماعی گیلان برگزار شد:

گیل نامه /در این نشست مقرر شد در خصوص طرح های تعاونی واجد شرایط و منتخب، اولویت پرداخت به طرح های خاص، اشتغال زا و نیمه تمام با ظرفیت تولید بالا قرار گیرد.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیل نامه / سیاوش آقاجانی هدف از این نشست را هم اندیشی در راستای اجرای تفاهم نامه اعتباری فیمابین معاونت امور تعاون ، بانک توسعه تعاون و صندوق ضمانت سرمایه گذاری عنوان کرد.

در این نشست که واسعی مدیر امور شعب بانک توسعه تعاون استان نیز حضور داشت، آقاجانی با تاکید بر اجرای هر چه بهتر این تفاهم نامه خواستار مساعدت وی برای پذیرش طرح‌های تعاونی متقاضی تسهیلات که از نظر قانونی داری شرایط هستند شد.

واسعی  نیز آمادگی خود را برای تصویب و پرداخت تسهیلات به شرکت های تعاونی دارای شرایط اعلام کرد.

در ادامه پرونده شرکت های تعاونی صنایع دستی تجسم طلایی کاسپین شهرستان رشت و هیرکان چوب پارس شهرستان تالش بررسی شد و تسهیلات این طرح ها به تصویب رسید.

همچنین مقرر شد در خصوص طرح های تعاونی واجد شرایط و منتخب ، اولویت پرداخت به طرحهای خاص ، اشتغال زا و نیمه تمام با ظرفیت تولید بالا قرار گیرد.

لازم به ذکر است: در این نشست مسائل و مشکلات شرکت تعاونی شهیران و اتحادیه شرکت های تعاونی کارخانجات تولید برنج استان گیلان نیز بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.