نشست شورای فرهنگ عمومی گیلان

گیل نامه / سومین نشست شورای فرهنگ عمومی استان امروز با حضور نماینده، ولی فقیه در گیلان و با دستور کار اصلاح زیرساخت‌های فرهنگی گیلان با رویکرد ترویج فرهنگ عفاف و حجاب برگزار شد.

به گزارش گیل نامه /نماینده ولی فقیه در گیلان در این نشست بر لزوم هم افزایی برای ارتقای فرهنگ عمومی تاکید کرد و گفت: همه متولیان و مسئولان حوزه فرهنگ  باید دغدغه اصلی شان اصلاح زیر ساخت های فرهنگی باشد.
آیت الله فلاحتی با بیان اینکه فرهنگ عمومی تنها به حرف و سخن نیست و باید رایزنی ها، هم اندیشی ها و کارکردها در این زمینه بیشتر و جدی تر باشد افزود: خوشبختانه اعضای شورای فرهنگ عمومی در هدف وجه مشترک دارند اما در روش متفاوت هستند که این امری طبیعی است.
وی با انتقاد از نبود زیرساخت های مناسب فرهنگی در استان گفت: متاسفانه در این بخش غفلت شد و زیرساخت های فرهنگی ما با ترویج بی بند و باری تهدید شد.
امام جمعه رشت خاطر نشان کرد: اکثریت مردم در اعتقادات دینی خود راسخ هستند و باید با کسانی که در صدد ترویج ناهنجاری ها و زیرسوال بردن ارزش های دینی و اسلامی هستند دلسوزانه برخورد کرد.
فیروز فاضلی دبیر شورای فرهنگ عمومی گیلان هم در این نشست از تدوین منشور قرآنی برای توسعه فرهنگ دینی خبر داد.
در نشست شورای فرهنگ عمومی گیلان؛سردار اسحاقی فرمانده انتظامی، سیاوش پور رییس کل دادگستری، احمد رضی رییس دانشگاه گیلان، کیوان محمدی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی، حجت الاسلام حجازی رییس ستاد اقامه نماز و دیگر اعضای شورا نظرات خود را در خصوص ارتقای فرهنگ عمومی گیلان بیان کردند.
صداوسیمای گیلان
#گیل نامه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.