نشست تعدادی از جوانان اصلاح طلب استان با اعضای سازمان جوانان و دانشجویان مجمع نیروهای خط امام گیلان

اختصاصی/گیلنامه:نشست تعدادی از جوانان اصلاح طلب استان گیلان با اعضای سازمان جوانان مجمع نیروهای خط امام عصر شنبه، ۳ شهریور در دفتر مجمع نیروهای خط امام گیلان، برگزار شد.

در این نشست دو طرف به گفتگو و بیان نظرات خود با محوریت مسائل اصلاح طلبان گیلان و چالش ها و فرصت های پیش رو پرداختند.

عبدالرضا ابراهیمی: اصلاح طلبان در مورد بسیاری از امور باید مواضع شفاف داشته باشند،بطور مثال با توجه به مشکلات ایران در فضای دیپلماسی جهانی و با توجه به خروج آمریکا از برجام اصلاح طلبان باید نظرات و پیشنهادات خود را بیان کنند و همچنین در داخل می بایست اتفاق نظر داشت تا بتوان به حل مشکلات و گفت و گو با دنیا پرداخت.

سهیل سجودی: انتقاد از نسل اول و حتی نسل دوم جریان اصلاح طلبی موجب پویایی جریان اصلاح طلبی می شود اما این انتقادها نباید منجر به بی اخلاقی و تندروی شود و باید از مسیری مشخص و درون جریانی به آن پرداخته شود تا سبب سوءاستفاده رقیبان نگردد.
در بسیاری از امور فقط نمی توان دولت را مقصر دانست ما در بسیاری از مسائل باید از خود شروع کنیم و نگاهی به خود، عملکرد خود و میزان مسئولیت پذیری خود داشته باشیم .

سارنگ حسن پور: ایجاد فضای گفتگو برای بیان نظرات و مطالبات تنها راه دفع رادیکالیسم و عدم بازگشت به عقب در فضای سیاسی استان و کشور است.
به غیر از گفتگو راهکاری برای نزدیک تر شدن نسل های مختلف داخل جریان اصلاح طلبی و بیان خواسته ها، انتظارات و انتقاداتشان بعنوان افراد داخل یک خانواده نمیشناسم.
مازیار سیدنژاد:شکل گیری فضای گفتگو میان طیف های مختلف نسل دوم جبهه اصلاحات در استان و تاکید بر فصل مشترک ها برای رسیدن به یک وفاق حداقلی در جهت برون رفت از وضعیت فعلی و همچنین هم افزایی در جهت تحقق مطالبات این نسل و حمایت از نیروهای جوان اصلاح طلب ضروری است.

سعید آقایی ملاسرایی: دغدغه و هدف ما از این نشست ها، ایجاد و تقویت فضایی جهت گفتگوی شفاف و علنی ما بین نسل های مختلف جریان اصلاح طلبی و پرهیز از تندرویست.معتقدیم اختلاف آرا، سلائق و تاکتیک ها باید در درون جریان مطرح و به طور جدی بدان پرداخته شود ولی برای نتیجه گیری از طرح انتقادها و اصلاح امور باید به فکر مکانیسم مناسبی باشیم.

کیان پوررهنما: جوانان اصلاح طلب مرکز استان، باتوجه به شرایط کشور و برای موفقیت در چالش های پیش روی اصلاح طلبان استان می بایست کنش، ارتباط و تعاملات بیشتری با یکدیگر داشته، فعال تر بوده و با جوانان اصلاح طلب شهرستان ها ارتباط و تعامل بیشتری داشته باشند.

در ادامه جلسه محمدقاسمی، علیرضا اسماعیلی مقدم، ایمان یحیی زاده محمد اسدی و دیگر اعضای سازمان جوانان مجمع نیروهای خط امام گیلان نیز به اظهار نظرات خویش پرداخته و خواستار تعامل، ارتباط و کنش فعالانه تر جوانان اصلاح طلب استان در عرصه های مختلف شهر و استان شدند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.