نشست تجلیل از معلمان نمونه منطقه آزاد انزلی برگزار شد

همزمان با هفته بزرگداشت مقام معلم

گیل نامه / همزمان با بزرگداشت مقام معلم آیین تجلیل از معلمین منتخب محدوده منطقه آزاد انزلی با حضور مدیرعامل سازمان و مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بندرانزلی برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیل نامه / مهندس اکبری مقدم رئیس هیات مدیره سازمان در این نشست یکی از علت های اصلی پیشرفت در جوامع توسعه یافته بهره مندی از سیستم آموزشی کارآمد دانست و افزود: با بهره مندی از ظرفیت های این منطقه می توان در زمینه توانمندسازی معلمان منطقه و کیفیت بخشی تعلیم و آموزش دانش آموزان گام های موثری برداشت.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت تکریم ، تامین مالی و حفظ شان و منزلت معلمان به همراهی و تعامل با آموزش و پرورش استان در اجرای پروژه های آموزشی و فرهنگی اشاره و بیان کرد : آمادگی لازم جهت اجرای طرح هنرستان تخصصی در منطقه آزاد انزلی و نظارت بر افزایش هوشمند سازی آموزش و ارتقای سطح علمی دانش آموزان و مدارس از سوی این سازمان وجود دارد .

نریمان یوسفی فر رئیس اداره آموزش و پرورش بندر انزلی نیز در این نشست ضمن تقدیر از اقدامات سازمان منطقه آزاد انزلی به منظور ارتقای شاخص های کیفی آموزش و تجهیز مدارس گفت: پس از شیوع ویروس کرونا برخی از دانش آموزان به دلیل درگذشت اعضای خانواده خود دچار آسیب های روحی روانی شده و لازم است تلاش شود تا این دانش آموزان با حفظ روحیه اجتماعی بالا به تحصیل خود ادامه دهند و با کمک سازمان منطقه آزاد انزلی در زمینه روانشناسی و آسیب‌شناسی این دانش‌آموزان فعالیت خواهد شد.

وی در ادامه وی افزود: آموزش دانش آموزان بومی محدوده منطقه آزاد انزلی در رشته های فنی و تدوین راهکارهای نوین به منظور کیفی سازی آموزش در بین جوامع محلی از دیگر برنامه های مشترک آموزش و پرورش انزلی و سازمان منطقه آزاد انزلی است.

گفتنی است در پایان این نشست که به همت معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان برگزار گردید با اهدای لوح تقدیر و هدایا از معلمین ، مدیران و معاونین برتر مدارس محدوده منطقه آزاد انزلی تقدیر به عمل آمد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.