موج دوم کمک‌های مردمی جامعه ورزش گیلان به مناطق سیل‌زده لرستان و خوزستان

گیل نامه / مدیرکل ورزش و جوانان گیلان از بسیج امکانات جامعه ورزش گیلان و موج دوم کمک‌های مردمی گیلانیان به مناطق سیل‌زده کشورمان خبر داد.

به گزارش گیل نامه / مریم بخشی  با اشاره به بارندگی‌های بی‌سابقه در کشورمان اظهار کرد: ۱۵ استان کشورمان درگیر سیل شده و خسارات جانی و مالی فراوانی به هم‌وطنانمان وارد آورده است.

وی با اذعان به کمک‌های مردمی گیلانیان به مناطق سیل‌زده افزود: مردم نوع‌دوست گیلان خیلی زود دست‌به‌کار شده و به یاری سیل‌زدگان گلستان و مازندران شتافتند، جامعه ورزش گیلان نیز از این قاعده مستثنا نبوده و با برپایی چادرهای خیریه و دراختیار قراردادن امکانات خود سعی در کاهش آلام مردم سیل‌زده شمالی داشت.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با اشاره به کمک‌های جامعه ورزش گیلان تصریح کرد: کاروانی از وسایل اولیه و موردنیاز مردم مناطق سیل‌زده شمال کشور از طرف اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان به مناطق سیل‌زده شمال کشورمان ارسال شد.

بخشی با اشاره به کمک ۲۰۰ میلیون ریالی از سوی هیئت انجمن‌های ورزشی و کمیته ورزش‌های هوایی گیلان به مناطق سیل‌زده گلستان گفت: این کمک‌ها شامل اقلام موردنیاز مردم گلستان بوده و توسط مسؤولین هیئت انجمن‌های ورزشی گیلان بین مردم آق‌قلا توزیع شد.

وی با اذعان به موج دوم کمک‌های مردمی جامعه ورزش گیلان به مناطق سیل‌زده کشورمان به‌ویژه استان‌های خوزستان و لرستان تأکید کرد: بسیاری از هم‌وطنانمان به‌ویژه در استان‌های غربی و جنوب غربی کشورمان درگیر سیل بوده و جامعه ورزش گیلان کمک به مردم عزیز کشورمان را وظیفه خود می‌داند.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با اشاره به اعزام ۳۰ غواص گیلانی به مناطق سیل‌زده کشورمان تصریح کرد: غواصان داوطلب هیئت نجات‌غریق و غواصی استان گیلان در راستای کمک‌رسانی و یافتن اجساد جان‌باختگان سیل کشورمان به استان‌های درگیر سیل نظیر گلستان، مازندران، لرستان، فارس و خوزستان اعزام شدند.

بخشی با تأکید بر ارسال اقلام جمع‌آوری‌شده به مناطق سیل‌زده لرستان و خوزستان خاطرنشان کرد: هیئت‌های ورزشی، سازمان‌های مردم‌نهاد جوانان، سازمان بسیج ورزشکاران استان و تمامی جامعه ورزش و جوانان گیلان با برپایی چادرهای جمع‌آوری کمک خصوصاً اقلام اولیه بهداشتی، مواد غذایی و گرمایشی در تمامی ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها و هیئت‌های ورزشی به یاری سیل‌زدگان شتافته و این اقلام هفته آتی با کمک اداره کل، سازمان بسیج ورزشکاران، سازمان‌های مردم‌نهاد جوانان و هیئت‌های ورزشی گیلان به خوزستان و لرستان ارسال می‌شود.

فارس

#گیل نامه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.