موافقت اعضای شورا با کمک ۱۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریالی به سپیدرود و داماش

حاجی پور: فقط برای شهرداری رشت تیمداری تخلف است

گیل نامه / در جلسه عصر روز شنبه شورای شهر رشت لایحه کمک مالی به سپیدرود و داماش مورد بررسی قرار گرفت که در پایان اعضای شورا با ۹ رای خود با لایحه موافقت کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیل نامه  /  در جلسه عصر روز شنبه شورای شهر رشت لایحه کمک مالی به سپیدرود و داماش مورد بررسی قرار گرفت.

مطابق این لایحه به دو تیم مبلغ ۱۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال کمک مالی می‌شود.

اسماعیل حاجی پور رییس شورای شهر رشت به عنوان موافق این لایحه گفت: دو تیم در این شهر وجود دارد که امید جوانان و خاطرات افراد مسن متعلق به آنها است.

وی با اشاره به تیمداری شهرداری‎ها در سراسر کشور گفت: متاسفانه فقط برای شهرداری رشت تیمداری تخلف محسوب می شود.

حاجی پور گفت: سپیدرود و داماش مورد ستم فدراسیون فوتبال قرار گرفته اند.

مالک مستعفی داماش گیلان خطاب به استاندار گفت: از شما می‎خواهم که از این دو تیم بازیکن ساز بیشتر حمایت کنید.

حاجی پور افزود: جرم من در جام حذفی این بود که رشتی و گیلانی بودم. همه متخلفان فینال جام حذفی بخشیده شدند و فقط داماش ۶ ماه محروم و ۵۰ میلیون جریمه شده است.

وی افزود: امیدوارم به این لایحه رای بدهید. در بیرون استان همه این دو تیم را زدند، شما را به خدا ما خودمان خودزنی نکنیم.

عدم حمایت شهرداری، فوتبال بانوان را به تعطیلی کشاند

به گزارش دیارمیرزا، بهراد ذاکری دیگر عضو شورای شهر رشت در مورد کمک به تیمهای ورزش شهر رشت گفت: این حساسیت باید در همه رشته ها باشد اما متاسفانه عدم حمایت سبب شد که فوتبال بانوان ما تعطیل شود.

وی در مورد اداره کل جوانان و ورزش استان نیز اظهار کرد: در مورد دو تیم سپیدرود و داماش کار خاصی از این اداره کل ندیده ایم و باید در این خصوص پاسخگو باشند.

عضو شورای شهر رشت یادآور شد: مبالغی از سوی شهرداری به هیات فوتبال واریز شد اما متاسفانه شبهاتی در این زمینه وجود دارد که این مبالغ به دست تیمها نرسیده است.

فاطمه شیرزاد نیز با تاکید بر حمایت از ورزش بانوان گفت: شورا و شهرداری رشت حمایت لازم را انجام دادند اما متاسفانه از نهادها و سازمانهای مربوطه در این خصوص اقدامی انجام نشده است و انتظار داریم عدالت را در مورد حمایت از رشته های دیگر ورزشی نیز رعایت شود.

عبدالهی نیز تاکید کرد که آقای حاجی پور بسیار تاکید دارند که حمایت از دو تیم در شورای چهارم بیشتر بود که بنده با این مسئله موافق نیستم زیرا شورای پنجم بیشتر حمایت کرده است.

وی افزود: مبلغی که در این لایحه آمده زیاد نیست و  تنها برای چند بازی آنها کافی خواهد بود و ای کاش برای هر تیم یک میلیارد تومان اختصاص می دادند.

گفتنی است در پایان اعضای شورا با ۹ رای خود با لایحه حمایت مالی از باشگاه های داماش و سپیدرود موافقت کردند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.