مهلت ۱۰ روزه شهردار رشت برای پاسخگویی به سوالات اعضای شورا

رئیس شورای شهر رشت خبر داد

گیل نامه / رئیس شورای شهر رشت، با بیان اینکه به شهردار ۱۰روز مهلت داده شده تا پاسخگوی سوالات اعضای شورا باشد، گفت: سوال از شهردار حق قانونی اعضای شوراست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی  گیل نامه  / اسماعیل حاجی پور امروز در جلسه شورای شهر رشت گفت: بعد از ۲۵ روز از سیر نزولی کرونا در گیلان، امروز یک نفر در اثر ابتلا به این بیماری فوت کرد و این امر زنگ خطری جدی است.

وی با اشاره به اینکه کادر درمان ما خسته هستند، افزود: پروتکل های بهداشتی برای مقابله با کروناویروس باید رعایت شود، زیرا ممکن است دوباره تلفات ناشی از کرونا در رشت افزایش یابد.

رئیس شورای شهر رشت ادامه داد: در موج دوم از این بیماری، نمی توان گفت که کودکان و جوانان در امان هستند و بنابراین همگان باید رعایت کنند.

حاجی پور تاکید کرد: باید با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک به یکدیگر رحم کنیم تا با نابودی این ویروس منحوس همه در آسایش و سلامتی زندگی کنیم.

وی به طرح سوال اعضای شورای رشت از شهردار رشت اشاره کرد و گفت: شهردار ۱۰ روز وقت دارد که برای پاسخگویی به شورای شهر بیاید و روز دهم این مهلت زمانی دوشنبه هفته آینده است.

رئیس شورای شهر رشت، سوال از شهردار را حق قانونی اعضای شورا دانست و تصریح کرد: یکی از وظایف ما سوال پرسیدن از شهردار است و بعد از شنیدن پاسخ های شهردار و خروج وی از جلسه رای گیری خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: به دنبال رای گیری از اعضای شورا و در صورت کسب آرا طبق قانون، ناصر حاج محمدی شهردار رشت باقی خواهد ماند و در غیر این صورت طبق قانون عمل خواهیم کرد.

 شهرداری رشت در نظر دارد تشریفات قانونی جهت برگزاری فراخوان عمومی بازگشایی مسیر از جاده لاهیجان تا پیربازار و احداث بلوار ولیعصر را به انجام برساند که این طرح مورد موافقت شورا قرار گرفت.

ایسنا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.