منطقه آزاد انزلی،میزبان ششمین دوره مسابقات هندبال ساحلی جوانان کشور

اختصاصی/گیلنامه:افتتاحیه ششمین دوره هندبال ساحلی با حضور پنج تیم از استان های گیلان،نوشهر،سمنان،اصفهان و بندرعباس در مجموعه ورزش های ساحلی زنده یاد سیروس قایقران برگزار شد.

در ابتدای این مراسم بهروز عباسی رییس هیئت هندبال استان گیلان به ایراد سخن پرداخت و ضمن خیرمقدم به ورزشکاران،از تلاش و کوشش سازمان منطقه آزاد انزلی که این فضا و محیط بسیار مناسب را فراهم کردند تقدیر و تشکر بعمل آورد.

عباسی با ابراز ناراحتی از فدراسیون هندبال کشور گفت:با اینکه سازمان منطقه آزاد انزلی در این منطقه جغرافیایی بسیار زیبا و محیط بسیار خوب و با امکانات عالی مهیا کرده است ولی ما با تعداد کمی از تیم های شرکت کننده رو به رو شدیم.

وی با اظهار گله مندی از کم کاری روسای هیئت هندبال گفت:وجود چنین محیط و فضایی با امکانات عالی در این منطقه آرزوی چندین و چندساله فدراسیون بوده که در هیچ یک از استان های کشور این امکانات دیده نمیشود.

وی خاطر نشان کرد: استان هایی هستند که در بدترین شرایط مسابقات را برگزار میکنند ولی در گیلان با بهترین شرایط روسای هیئت ها تمایلی به فرستادن تیم ندارند و این جای بسی تاسف است.

رییس هیئت هندبال استان گیلان خطاب به ورزشکاران حاضر در مراسم گفت:شما عزیزان امید آینده ایران هستید و از بین شماهاست که ستارگانی در عرصه تیم ملی،مسابقات آسیایی و جهانی راه پیدا خواهند کرد.

وی در پایان از گروه موسیقی سازمان فرهنگی ورزشی کلانشهر رشت تقدیر کرد و از مدیریت،معاونین و دست اندرکاران و مسئولان خدمات فرهنگی منطقه آزاد انزلی قدردانی کرد.

همچنین در این مراسم صفری، مدیر اجتماعی سلامت،ورزش و جوانان منطقه آزاد انزلی ضمن تقدیر و تشکر آقای عباسی و آقای ستوده سرمربی تیم هندبال،بیان کرد:این روزها شاهد زحمات و تلاش این عزیزان برای برگزاری این مسابقات بودیم که سختی ها و دشواری های زیادی بهمراه داشت علاوه بر این بنده نیز یکی از علاقه مندان و مشتاقان این رشته هستم و پیگیر برگزاری این کار خوب و زیبا در این منطقه بودم.

صفری خطاب به مسئولین رسانه ها خواستار به چالش کشیدن منطقه آزاد انزلی در حوزه ورزش شد،وی از مسئولین امر در خواست کردبا برنامه های تاثیر گذار و چالشی و حضور کارشناسان در حوزه های مختلف خواستار کمک،حمایت و هدایت شد.وی گفت: عملکرد ما درسطح ملی است ک باید دیده شود وبار این مسولیت بر دوش رسانه ها میباشد.

صفری عنوان کرد:از دو فدراسیون پیشنهاد برگزاری لیگ بین المللی والیبال ساحلی و لیگ جهانی فوتسال در منطقه آزاد انزلی را داشتیم که از فدراسیون های مختلف از مرکز وی ای پی(VIP) ما بازدید و ابراز رضایتمندی کردند واین همت رسانه را می طلبد که با برنامه ریزی این امکانات و عملکرد ها دیده شود.وی در انتها ضمن آرزوی موفقیت برای ورزشکاران گفت:امیدواریم در این دوره در کنار هم مسابقات مهیجی را شاهد باشیم.

در اولین روز از این دوره مسابقات گیلان در مقابل نوشهر به برتری رسید و سمنان نیز توانست تیم بندر عباس را شکست دهد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.