ملاک ارزیابی میزان رضایتمندی مردم است

مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان گیلان:

گیل نامه / سیاوش آقاجانی امروز در حاشیه مراسم تکریم و معارفه مدیران اداره کل و شهرستان رشت بر ارتقای میزان رضایتمندی مردم در ارایه خدمات تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیل نامه / امروز مراسم تکریم و معارفه سرپرستان روابط کار، تعاون، مدیریت تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان رشت و مسئول روابط عمومی اداره کل با حضور سیاوش آقاجانی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان برگزار شد.

بر اساس حکم مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان گیلان بهمن علی‌پناه به عنوان سرپرست تعاون، شریف حسن زاده به عنوان سرپرست روابط کار، سجاد پورموسی به عنوان سرپرست مدیریت تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان رشت و معبود اکبری نیز به عنوان مسئول روابط عمومی اداره کل منصوب شد.

سیاوش آقاجانی در حاشیه این مراسم گفت: رویکرد دولت مردمی سیزدهم ایجاد تحول و افزایش خدمت رسانی به مردم است.

وی با بیان این مطلب تصریح کرد: چرخش مدیران و انتصابات با هدف ایجاد تغییر مثبت در ارایه خدمات، افزایش رضایت جامعه هدف و ایجاد امنیت و آرامش برای کارکنان انجام می شود.

سیاوش آقاجانی با تقدیر از زحمات مدیران پیشین خاطر نشان کرد: سلامت و کارآمدی مجموعه و از همه مهمتر  افزایش رضایتمندی مردم به عنوان سرمایه های اجتماعی کشور باید مورد توجه همه باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.