مشخصات ۲ خودرو وارداتی راسا موتور اعلام شد، سوزوکی Ciaz و گک GS 3 در سامانه یکپارچه + کاتالوگ

گیل نامه /      پس از تحرکات اخیر در سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی، حالا ۲ محصول راسا موتور با نام های سوزوکی Ciaz و گک GS 3 نیز در این سامانه ثبت شده اند.

 

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیل نامه /      پس از تحرکات اخیر در سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی، حالا ۲ محصول راسا موتور با نام های سوزوکی Ciaz و گک GS 3 نیز در این سامانه ثبت شده اند. البته هنوز این ثبت شدن در حد ۲ برگ کاتالوگ برای خالی نبودن عرضه است و خبری از عرضه خودروها فعلا نیست اما خب علاقمندان به داستان بی پایان خودروهای وارداتی می‌توانند جدیدترین مدل‌ها و مشخصات فنی این خودروها را در سامانه پکپارچه به تماشا بنشینند.

سوزوکی سیاز

معرفی سوزوکی سیاز خودروی سدان اقتصادی

سیاز، جدیدترین خودروی سدان اقتصادی برند سوزوکی است که به زودی با واردات توسط شرکت راسا موتور خاورمیانه به عنوان نمایندگی انحصاری سوزوکی، وارد بازار ایران خواهد شد. این خودرو به طور اختصاصی برای بازار هند طراحی و تولید شده است.

سیاز یک خودروی سدان ۴ در است که از لحاظ طراحی ظاهری جذاب و زیبا بوده و ابعادی مناسب برای استفاده در شهر و جاده دارد. این خودرو با طول ۴۴۹۰ میلیمتر، عرض ۱۷۳۰ میلیمتر و ارتفاع ۱۴۷۵ میلیمتر، فضای داخلی مناسبی برای سرنشینان دارد.

قلب تپنده سیاز را یک موتور ۴ سیلندر ۱.۵ لیتری تشکیل می‌دهد که به صورت تنفس طبیعی کار می‌کند. این موتور ۱۰۵ اسب بخار قدرت و ۱۳۸ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. قدرت موتور از طریق یک گیربکس اتوماتیک ۴ سرعته با قابلیت اوردرایو به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.

عملکرد سیاز با توجه به حجم کوچک موتور آن قابل قبول است. این خودرو می‌تواند از ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت را در مدت ۱۴ ثانیه طی کند. حداکثر سرعت آن به ۱۶۵ کیلومتر بر ساعت می‌رسد. مصرف سوخت ترکیبی سیاز نیز در حدود ۶ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است که برای یک خودروی سدان کاملاً اقتصادی محسوب می‌شود.

جدول مشخصات فنی سوزوکی سیاز

مشخصات فنی سوزوکی Ciaz
محور محرک دیفرانسیل جلو
گیربکس اتوماتیک ۴سرعته مجهز به overdrive
حجم موتور ۱.۵لیتر
تنفس موتور طبیعی
پیشرانه ۴سیلندر خطی
توان موتور ۱۰۵اسب بخار
سرعت ۱۶۵کیلومتر بر ساعت
شتاب ۰تا ۱۰۰برابر ۱۴ثانیه
مصرف سوخت ۶لیتر در هر صد کیلومتر
گشتاور ۱۳۸نیوتون
طول (میلیمتر) ۴۴۹۰
عرض (میلیمتر) ۱۷۳۰
ارتفاع (میلیمتر) ۱۴۷۵
حجم باک ۴۳لیتر
نوع شاسی سدان ، یکپارچه
سیستم تعلیق جلو مک فرسون
سیستم تعلیق عقب نیمه مستقل محور پیچشی
گک GS 3 کراس اوور مدرن وارداتی راسا موتور

معرفی گک GS 3 کراس اوور مدرن وارداتی راسا موتور

شرکت راسا موتور خاورمیانه، اخیراً جدیدترین محصول وارداتی خود یعنی GAC GS3 را در سامانه وارد کرده است. این خودرو یک کراس اوور لوکس و پیشرفته است که ویژگی‌های فنی و ظاهری قابل توجهی دارد.

گک GS3 از یک موتور ۴ سیلندر ۱.۵ لیتری توربوشارژر بهره می‌برد که ۱۷۰ اسب بخار قدرت و ۲۶۵ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. این پیشرانه قدرت خود را از طریق یک گیربکس ۷ سرعته اتوماتیک و دو کلاچه به چرخ‌های جلو منتقل می‌کند.

طول این خودرو ۴۴۱۰ میلی‌متر، عرض آن ۱۸۵۰ میلی‌متر و ارتفاع آن ۱۶۰۰ میلی‌متر است. حجم باک سوخت آن نیز ۴۷ لیتر می‌باشد. گک اس ۳ از سیستم تعلیق مستقل در جلو و محور پیچشی در عقب بهره می‌برد.

این خودرو می‌تواند از ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت را در ۸.۵ ثانیه طی کند و حداکثر سرعت آن به ۱۹۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد. مصرف سوخت ترکیبی گک اس ۳ نیز ۶.۸ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است.

در مجموع، گک ترامپچی GS3 یک خودروی کراس اوور مدرن و لوکس است که عملکرد قابل قبولی دارد و می‌تواند گزینه مناسبی برای خریدارانی باشد که به دنبال خودرویی شیک و مجهز هستند.

گک GS 3

جدول مشخصات فنی گک GS 3

مشخصات فنی گک GS 3
محور محرک دیفرانسیل جلو
گیربکس ۷سرعته اتوماتیک دبل کلاچ تر۷ WDCT
حجم موتور ۱.۵لیتر
تنفس موتور مجهز به توربوشارژر
پیشرانه ۴سیلندر خطی
توان موتور ۱۷۰اسب بخار
سرعت ۱۹۰کیلومتر بر ساعت
شتاب ۰تا ۱۰۰برابر ۸.۵ثانیه
مصرف سوخت ۶.۸لیتر در هر صد کیلومتر
گشتاور ۲۶۵نیوتون
طول (میلیمتر) ۴۴۱۰
عرض (میلیمتر) ۱۸۵۰
ارتفاع (میلیمتر) ۱۶۰۰
حجم باک ۴۷لیتر
نوع شاسی کراس اوور – یکپارچه
سیستم تعلیق جلو مک فرسون مستقل
سیستم تعلیق عقب نیمه مستقل محور پیچشی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.