مسؤول جدید سازمان بسیج دانشجویی گیلان معرفی شد/ضرورت تحول کشور با حضور جوانان

گیل نامه / محسن نیازمند به‌عنوان مسؤول جدید سازمان بسیج دانشجویی سپاه قدس گیلان معرفی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیل نامه / مراسم تکریم و معارفه مسؤول سازمان بسیج دانشجویی سپاه قدس گیلان با حضور سردار عبدالله پور، فرمانده سپاه قدس گیلان در سالن اجتماعات این سازمان برگزار شد.

جوانان می‌توانند در کشور تحول ایجاد کنند

فرمانده سپاه قدس گیلان در این مراسم با اشاره به اینکه نگاه مقام معظم رهبری به موضوع جوان باید در سازمان‌های ما از نگاه شعاری بیرون بیاید اظهار کرد: انجام سخت‌ترین کارهای کشور از عهده جوانان برمی‌آید، جوانان باید نقش کلیدی را در اداره جامعه داشته باشند زیرا همین جوانان دوران دفاع مقدس را اداره کردند.

سردار محمد عبدالله پور با اشاره به اینکه جوانان می‌توانند در کشور تحول ایجاد کنند، افزود: جوانان باید تلاش خود را بیشتر کنند تا بتوانیم هرچه سریع‌تر مشکلات جامعه را برطرف کنیم.

وی با بیان اینکه طرح تحول باید در دانشجویی تحقق پیدا کند گفت: فعالیت‌های بسیج دانشجویی استان اهمیت بالایی دارد و همواره سپاه همراه و پشتیبان دانشجویان خواهد بود و به آینده بسیج دانشجویی گیلان امیدوارم.

بسیه به دنبال خودسانسوری نیست

مسؤول سابق سازمان بسیج دانشجویی سپاه قدس گیلان نیز در این مراسم با اشاره به اینکه در سپاه و بسیج باید دنبال عمل مقدس بود، اظهار کرد: برای انجام عمل مقدس در سپاه و بسیج باید خود افراد مقدس زندگی کنند.

مرتضی نورسته با بیان اینکه بسیج دانشجویی توانایی‌های بالایی دارد، گفت: بسیج نباید به دنبال خودسانسوری باشد و این نگاه باید از بسیج برداشته شود.

وی با اشاره به اینکه در طرح تحول دانشجویی باید نگاه‌ها به داخل باشد، بیان کرد: دانشجویان استعدادهای فراوانی دارند و ما تلاش کردیم که از این ظرفیت‌ها نهایت بهره را ببریم.

بسیج دانشجویی مقدس است

مسؤول جدید سازمان بسیج دانشجویی سپاه قدس گیلان نیز در این مراسم با بیان اینکه بسیج دانشجویی با نگاه امام خمینی (ره) راه‌اندازی شد، اظهار کرد: به همین دلیل بسیج دانشجویی مقدس است و باید به آن نگاه ویژه‌ای داشت.

مهدی نیازمند با اشاره به اینکه بسیج دانشجویی این توانایی را دارد که سایر اقشار بسیج را حرکت دهد، بیان کرد: دانشجویان می‌توانند نقش تأثیرگذار و فراوانی در جامعه داشته باشند.

 در انتهای این مراسم از تلاش‌های برادر پاسدار مرتضی نورسته تجلیل و برادر پاسدار مهدی نیازمند به‌عنوان مسؤول جدید سازمان بسیج دانشجویی سپاه قدس گیلان منصوب شد.

فارس

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.