مراسم افتتاحیه کلاس های بینش مطهر / ساغری مسئول دبیرخانه استان گیلان : گیلان از پیشتازان ثبت نام طرح ملی بینش مطهر در کشور است

گیل نامه / مراسم افتتاحیه ششمین دوره تربیت مدرس آثار شهید مطهری در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی رشت برگزار شد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیل نامه / در این مراسم که با حضور مسئولین شهری و استانی و بینش پژوهان مرحله یک و دو انجام شد ، ابتدا خانم خوشحال مسئول آموزش بینش مطهر گیلان در مورد نحوه اجرای کلاسها و تدریس کتب شهید مطهری توضیحاتی ارائه دادند ، سپس حجت الاسلام والمسلمین دکتر ساغری مسئول دبیرخانه بینش مطهر گیلان توضیحاتی در مورد فعالیتهای ۸ ماهه بینش مطهر در استان گیلان و تاثیرات مثبت آن مطالبی را بیان کردند .

ساغری ضمن تشکر از دکتر هاشمی گلپایگانی (مسئول موسسه ببنش مطهر کشور و رئیس جذب اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد کشور) به جهت مدیربت این طرح در کشور ، نیروهای بینش مطهر گیلان و کادر اجرایی آن را نیروهای انقلابی و جهادی خواند که بدون هیچ چشم داشتی خالصانه و جهادگونه در حال بسط و گسترش آثار شهید مطهری می باشند و متاسفانه گاها با بی لطفی بعضی از مسئولین استانی مواجه می شوند !

مسئول دبیرخانه بینش مطهر گیلان در ادامه گفت کتب بینش مطهر فقط برای بزرگسالان نمی باشد و ما در آینده نزدیک کلاس های کودک و نوجوان با کتب مخصوص آن را خواهیم داشت. و در مقطع بزرگسالان، فارغ التحصیلان علاوه بر تدریس می توانند از مزایای ویژه این مدرک علمی بهره مند شوند.

وی افزود : بینش مطهر گیلان به عنوان متولی آثار شهید مطهری در استان گیلان فعالیتهایش فقط برگزاری کلاس های آموزشی نمی باشد و به زودی فعالیتهای عمومی آن توسط مسئول روابط عمومی بینش مطهر گیلان اعلام خواهد شد.

مسئول بینش مطهر گیلان در پایان گفت طرح ملی بینش مطهر هم در دانشگاه آزاد اسلامی حدود دو هفته پیش آغاز شد که این طرح ویژه ارتقاء اعضای هیئت علمی دانشگاه های آزاد کشور می باشد که در گیلان هم کارگاه های ویژه این طرح برای این عزیزان توسط بینش مطهر گیلان برگزار خواهد شد.

وی گفت گیلان جزء پیشتازان طرح ملی بینش مطهر با بیشترین ثبت نام در کشور می باشد.

در پایان مدرک علمی مرحله یک به قبولی های دوره گذشته اهداء شد که آقای دکتر عارفیان و خانم دکتر مردانه زاده به عنوان نفر اول بینش پژوهان دوره قبل معرفی شدند.

همچنین حکم انتصاب مسئولین بینش مطهر شهرستانهای بندر انزلی ، لاهیجان ، صومعه سرا، رضوانشهر و خمام هم به خانمها :دلیاری ، خشنود ، فخری ، بیابانی ،پورامام و انوشا اهداء شد . پیش از این بینش مطهر شهرستانهای رشت ، تالش ، آستارا ، رودسر و فومن افتتاح شده بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.