مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان : تا ابد مدیون خون پاک شهدا هستیم

به مناسبت هفته دفاع مقدس در نشست صمیمی با همکاران مطرح شد؛

گیل نامه / مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان گفت: امنیت و عزتی که امروز در جهان داریم حاصل رشادت ها و از خودگذشتگی دلیر مردانی است که جان خود را برای پاسداری از اسلام و انقلاب در طبق اخلاص گذاشتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیل نامه / عباس علیزاده مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در نشستی صمیمی با همکاران اداره کل گفت: شهدا و ایثارگران بخشی از  عمر با برکت خود را برای  حفظ و صیانت  از آرمان های انقلاب اسلامی و تمامیت ارضی کشور فدا کردند.

وی امنیت امروز جامعه را مرهون خون شهدا عنوان کرد و گفت: تا ابد مدیون خون پاک شهدا هستیم و به عنوان کارگزاران و خادمین ملت عزیز در دولت  موظفیم همانند شهدا و ایثارگران جهاد گونه در مقابل تمام مشکلات امروز ایستادگی کرده و در راستای ایجاد رفاه و آسایش بیشتر برای مردم از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

علیزاده با اشاره به مقام والای بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) گفت: اثربخشی گفتار و رفتار امام راحل در دل جوانان بی نظیر بود.

وی یادآور شد : ایستادگی و موفقیت های بزرگ ملت ایران در دهه اول انقلاب به ویژه پیروزی در جنگ تحمیلی و نابرار دشمنان حاصل اعجاز در کلام امام (ره ) بود و ملت ایران اسلامی از این رو توانستند با همدلی و همیاری در مقابل مشکلات آن دوران بایستند.

علیزاده تاکید کرد: در شرایط فعلی نیز باید با توجه به توصیه های مقام معظم رهبری؛ به معنای واقعی خدمتگزار مردم باشیم و در عبور از مشکلات و شکوفایی کشور گام های بلندی برداریم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان در بخش دیگر از سخنان خود و با تاکید بر برگزاری مراسم ویژه در هفته دفاع مقدس گفت: یکی از برنامه های مهم و اثرگذار در این هفته ، نقل و ثبت خاطرات جنگ تحمیلی از زبان ایثارگران و یادگاران آن دوران است.

وی تصریح کرد: از این طریق می توانیم تاریخ شفاهی  انقلاب و جنگ تحمیلی  را به نسل های آینده منتقل کنیم تا آنها بدانند این فداکاری ها  چگونه به رغم تمام نابرابری ها شکل گرفت و آن پیروزی بزرگ را رقم زد.

علیزاده برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی را از دیگر برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس عنوان کرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان در ادامه با اشاره به کسب عنوان دستگاه برتر برای چهارمین سال متوالی در جشنواره شهید رجایی گفت: این موفقیت بی نظیر حاصل تلاش و همیاری تمام شما کارکنان مجموعه بزرگ تعاون،کار و رفاه اجتماعی گیلان است که توانستید تاریخ ساز شوید.

علیزاده با بیان اینکه قدردان تلاش شما همکاران هستم ، افزود: خود را نه به عنوان مدیر بلکه به عنوان هماهنگ کننده می دانم و همواره تلاش می کنم خواسته های منطقی همکاران را ببینم و در راستای منافع سازمان عمل کنم.

وی تصریح کرد: بر خلاف تصور برخی ؛ اختیارات مدیران سقف دارد که چارچوب قانونی، نگاه اجتماعی و دینی این سقف را تعیین می کند.

مدیرکل با بیان این مطلب افزود: معتقدم سازمان متعلق به همکاران است و تا زمانی که توفیق خدمت را دارم برای ارتقا و بهبود شرایط همکاران تلاش می کنم.

لازم به ذکر است؛ در ادامه به درخواست مدیرکل هر یک از کارکنان به بیان مشکلات و پیشنهادات خود پرداختند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.