مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان: خدمت بی منت به مردم شریف استان باید سرلوحه همه دستگاه های اجرایی باشد

گیل‌نامه /  هفتمین جلسه شورای هماهنگی دستگاه های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان به میزبانی بانک رفاه کارگران و با حضور عباس علیزاده مدیرکل و رئیس شورای هماهنگی مدیران تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان و دیگر اعضای این شورا برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیل‌نامه  /  عباس علیزاده مدیرکل و رئیس شورای هماهنگی مدیران تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان در هفتمین جلسه شورای هماهنگی دستگاه های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان که به میزبانی بانک رفاه کارگران استان گیلان برگزار شد ضمن تبریک به مدیران اداره کل بهزیستی، فنی و حرفه ای و مدیریت درمان استان به جهت کسب رتبه برتر در جشواره شهید رجایی، خدمت بی منت به مردم شریف استان را علاوه بر مسئولیت سازمانی یک موهبت الهی دانست و افزود: ۴ دستگاه اجرایی از مجموع ۸ دستگاهی که در جشنواره شهید رجایی حائز رتبه شدند زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اند و این امر نشان دهنده این است که همکاران مجموعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دستگاه های تابعه تلاش شایانی به جهت خدمت رسانی به مردم شریف استان گیلان داشته اند.

وی به رتبه بندی دستگاه های اجرایی در دو بخش اختصاصی و عمومی اشاره و افزود: شاخص های اختصاصی شامل برنامه های ابلاغی و ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی و شاخص های عمومی به نحوه ارائه خدمات دستگاه های اجرایی مربوط می شود که مجموعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دستگا های تابعه در این دوحوزه اهتمام ویژه ای داشته اند و حائز رتبه های برتر شده اند.

علیزاده در ادامه بر لزوم پیوستن دستگاه های زیر مجموعه اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان به پویش ملی شفافیت و جلب اعتماد مردم به خدمات دولت تاکید و این مهم را وظیفه همه دستگاه ها عنوان و خواستار جدیت ویژه تمام مدیران در پیوستن به پویش ملی شفافیت شد.

  مدیرکل تعامل با نمایندگان مجلس را از اهم وظایف مدیران دستگاه های زیرمجموعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان دانست و خاطر نشان کرد: باید با تعامل سازنده با نمایندگان مجلس و روشنگری در خدمات در پیش برد اهداف و رفع مشکلات مردم کوشا باشیم.

علیزاده در ادامه به اقدامات موثر مجموعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سیل اخیر تالش اشاره و خاطرنشان کرد: کمک ها باید به نحوی باشد که سبب کاهش آلام مردم مناطق آسیب دیده شود و در این راستا از تمام ظرفیت های دستگاه های زیرمجموعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی استفاده شود.

وی به اقدامات قابل توجه مقام عالی وزارت در تمام بحران های اخیر اشاره و ابراز داشت: مقام عالی وزارت با جدیت تمام پیگیر بحران هایی نظیر بارش برف، شیوع ویروس کرونا، سیل شهرستان تالش بوده است و با پیگیری های انجام شده کمک های قابل توجه ای توسط بانک توسعه تعاون، بانک رفاه کارگران، صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر و شرکت های زیرمجموعه شستا به مناطق سیل زده شهرستان تالش تخصیص یافته است.

علیزاده در انتها از مجموعه تلاش ها و زحمات مجاهدانه مجموعه بسیجیان استان گیلان یه جهت خدمات ارزنده و بی منت در بحران کرونا و سایر عرصه ها تقدیر و تشکر کرد.

قابل ذکر است در این جلسه عباسی، مدیر امور شعب بانک رفاه کارگران استان به ارائه گزارشی از مجموعه فعالیت های بانک رفاه کارگران استان، نحوی نژاد مدیرکل بهزیستی استان به معرفی خدمات اورژانس اجتماعی و حسینی، رئیس سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان (مهمان جلسه) به ارائه گزارشی از خدمات ارائه شده بسیجیان در بحران هایی نظیر بحران برف، کرونا و … پرداختند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.