مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان: شرایط عادی در شرق گیلان برقرار شده است

گیل نامه / روز شنبه ۷ اردیبهشت جلسه مدیریت بحران شرکت گاز به ریاست حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان برگزار شد.

به گزارش گیل نامه /  حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان از برقراری وضعیت پایدار جریان گاز در شهرستان های شرقی استان خبر داد و از همه اعضای کمیته بحران، روسا، مسئولین و پرسنل ادارات گاز بجهت تلاش شبانه روزی برای پایداری جریان گاز مشترکین تشکر و قدردانی نمود.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان اظهار داشت:  در شرایطی که خط اصلی انتقال گاز با مشکل مواجه شده بود، همکارانم با حضور در ایستگاه های گاز کنترل دستی توزیع گاز به مشترکین را بر عهده گرفتند.

مهندس اکبر از وصل گاز واحدهای صنعتی شرق استان از شب گذشته خبر داد و گفت: گاز ایستگاه های CNG نیز از صبح امروز وصل شده و خوشبختانه هم اکنون وضعیت عادی در شرق گیلان برقرار شده و با توجه به شرایط جوی و گرمای هوا فعلا در شرایط پایدار هستیم.

وی از همه مشترکین فهیم گیلانی بویژه مشترکین گاز در شهرستان های آستانه اشرفیه، لاهیجان، لنگرود، سیاهکل، املش و رودسر بجهت صرفه جویی و مدیریت مصرف گاز با وجود برودت شدید هوا، تقدیر تشکر و قدردانی نمود.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان گفت: پایداری کامل زمانی ایجاد می شود که تعمیرات خط انتقال گاز توسط همکاران محترم خط انتقال گاز منطقه ۹ به پایان برسد.

مهندس اکبر در پایان ضمن تشکر از همه مسئولین کشوری و استانی به منظور همکاری در مدیریت توزیع گاز با هدف پایداری جریان گاز مشترکین خانگی، از صدا و سیمای مرکز گیلان و اصحاب محترم رسانه بابت اطلاع رسانی شایسته و آگاه سازی مردم و مشترکین تشکر و قدردانی نمود.

شرکت گاز استان گیلان

#گیل نامه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.