محکومیت ترور دانشمند هسته ای کشور/دشمنان قطعا سیلی محکمی از سوی امت حزب الله و مردم عزیز خواهند خورد

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت:

گیل‌نامه / فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با اشاره به اینکه دانشمند هسته ای شهید فخری زاده در راه اعتلای علمی و دفاعی اسلام و انقلاب و منویات رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای(مدظله العالی) گام برداشت گفت: خون پاک این شهید بیش از پیش جوانان کشورمان را در رسیدن به اهداف بزرگ اسلام و انقلاب به حرکت در می آورد و این خود خاری در چشم دشمنان قسم خورده کشور اسلامی و انقلابی ما است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیل نامه /   سرهنگ سیداکبر قاسمی ضمن اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در پی به شهادت رسیدن دانشمند هسته ای گفت: انتقام از عاملان و آمران این ترور ناجوانمردانه و گام نهادن و حرکت مسئولان و جوانان انقلابی ما در مسیر و اهداف علمی این شهید والامقام بی شک محقق می گردد.

وی افزود: امریکا و رژیم صهیونیستی و نوکران حقیرشان بدانند خون شهید جان تازه ای به حرکت علمی و دفاعی ما می دهد و جوانان بیدار ما را بیش از پیش در رسیدن به اهداف اسلامی انقلابی کشورمان به حرکت در می آورد و خواب راحت را از چشمان دشمنان می گیرد.

قاسمی گفت: مسئولان کشورمان با میثاق با شهیدان، منویات رهبر انقلاب(مدظله العالی) را پیگیری کنند و با نهراسیدن از دشمن و حرکت انقلابی در مسیر شهدا قدم بر دارند.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت ضمن محکومیت ترور ناجوانمردانه دانشمند هسته‌ای کشور شهید فخری‌زاده خاطرنشان کرد: هدف دشمنان قسم‌خورده نظام و انقلاب از ترورهای ناجوانمردانه این است که حرکت و رشد علمی کشورمان را کُند کنند اما این دشمنان بدانند که مردم و جوانان ما هوشیارند و قطعاً سیلی محکمی از سوی امت حزب‌الله و مردم عزیز خواهند خورد.

سپاه ناحیه مرکزی رشت

2 نظرات
  1. آبسردکن می گوید

    خسته نباشید ممنون به خاطر این مطالب فوق العاده

    1. Admin می گوید

      سلامت باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.