محمد شریعتمداری از مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان تقدیر کرد

گیل نامه /  وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی از عباس علیزاده مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان و کلیه کارکنان حوزه ستادی،مدیران استانی و سازمان های وابسته به منظور تلاش در دستیابی به رتبه های اول در حوزه خدمات دولت الکترونیک تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیل نامه /   با توجه به کسب رتبه اول ستاد وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی در خدمات دولت الکترونیک از بین ۱۶۶ نهاد دولتی و حکومتی و همچنین کسب رتبه دوم وزارتخانه طبق آخرین نتایج ارزیابی شورای اجرایی فناوری اطلاعات در دولت دوازدهم؛ محمد شریعتمداری با ارسال تقدیر نامه از عباس علیزاده مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان تقدیر کرد.

شریعتمدرای کسب این موفقیت بزرگ را حاصل تلاش کلیه کارکنان حوزه ستادی وزارتخانه، مدیران استانی و سازمان های وابسته عنوان کرد و گفت : انتظار دارم این موفقیت ارزشمند را با جشنواره شهید رجایی محکمتر کنیم.

وی اضافه کرد: کسب این دو رتبه ارزشمند کشوری بدون احتساب بخشی از خدمات صندوق بیمه کشاورزان،روستاییان و عشایر،حذف دفترچه های خدمات درمانی تامین  اجتماعی،نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیکی و خدمات ۳۰۷۰ این سازمان حاصل شد که قطعا در صورت اعمال این خدمات در ارزیابی فاصله وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی از دیگران بسیار بیشتر می شد.

لازم به ذکر است بنا به تاکید مقام عالی وزارت و دستور عباس علیزاده مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گیلان به منظور شفافیت در ارایه خدمات و همچنین برای تحقق اهداف دولت الکترونیک؛کلیه آمار تسهیلات پرداختی و خدمات دولت الکترونیک در پرتال اداره کل به نشانی  https://guilan.mcls.gov.ir   باگذاری و به روز رسانی می شوند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.