«محسن منصوری» معاون اجرایی رئیس‌جمهور شد

با حکم رئیس جمهور؛

گیل نامه /  رئیس‌جمهور در حکمی «محسن منصوری» را به سمت معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری منصوب کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیل نامه /      ابراهیم رئیسی در این حکم با آرزوی موفقیت برای معاون اجرایی ریاست جمهوری در انجام شایسته وظایف محوله، وی را مکلف کرد با اهتمام به «عدالت‌محوری»، «روحیه انقلابی»، «مردم‌داری»، «پاکدستی و فسادستیزی»، «قانون‌مداری» و «مفاد عهدنامه مدیران دولت مردمی» با نظارت دقیق بر پیشبرد و حسن اجرای امور در تحقق اهداف کلان دولت در این حوزه مجدانه بکوشد.

«محسن منصوری» متولد خرداد ۱۳۶۳ در شهرستان ورامین و دارای مدرک کارشناسی مکانیک با گرایش ساخت وتولید از دانشگاه شهید رجایی تهران و کارشناسی ارشد مدیریتی آموزشی از دانشگاه تهران است.

وی پیش از این استاندار تهران بود.

عضویت در شورای‌عالی جمعیت هلال احمر، معاونت بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و مدیرعاملی و نایب رئیسی هیات مدیره بنیاد علوی، مدیرعاملی و عضویت در هیأت مؤسس و هیأت مدیره بنیاد کرامت آستان قدس رضوی از جمله سوابق اجرایی منصوری است.

وی همچنین فرمانداری شهرستان ورامین، عضویت در هیأت رئیسه فدراسیون والیبال، معاونت حوزه وزارتی وزارت آموزش و پرورش، مدیریت دفتر همکاری‌های وزارت آموزش و پرورش و حوزه‌های علمیه و دبیرکلی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان را در کارنامه خود دارد.

از دیگر مسئولیت‌های منصوری می‌توان به عضویت در گروه مشاوران جوان وزارت آموزش و پرورش، مشاور نایب رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی و مشاور استاندار تهران اشاره کرد و در سال‌های ۹۰ تا ۹۱ نیز عضو کمیسیون تحول اداری در استانداری تهران بوده است.

ایرنا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.