مجمع سالیانه هیأت ورزش کارگری استان گیلان

با حضور مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان برگزار شد؛

گیل نامه / مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان: امیدواریم با پایان یافتن بیماری کرونا شاهد درخشش بیشتر هیات ورزش کارگری استان در کشور باشیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیل نامه /  امروز مجمع عمومی سالیانه هیأت ورزش کارگری استان گیلان با حضورعباس علیزاده مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان، دانشفر نایب رئیس فدراسیون ورزش کارگری، پهلوان یلی رئیس هیات ورزشی کارگران گیلان و سایر اعضا به‌صورت مجازی برگزار شد.

علیزاده در ابتدا  از رئیس هیات ورزش کارگری استان به جهت عملکرد مطلوب و کسب عناوین و افتخارات مختلف در سال گذشته تقدیر کرد.

وی همچنین با اشاره به فعالیت های ورزش کارگری در سال‌های گذشته و تاکید بر استفاده بیشتر از ظرفیت ها و پتانسیل های انجمن های ورزش کارگری استان تصریح کرد: با توجه به تاثیر بیماری کرونا در کاهش فعالیت های حضوری در رشته های ورزشی امیدواریم با پایان یافتن بیماری کرونا شاهد درخشش بیشتر هیات ورزش کارگری گیلان در کشور باشیم.

دانشفر نایب رئیس فدراسیون ورزش کارگری کشور نیز با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا در روند انجام فعالیت ها و برگزاری مسابقات تاثیر گذار بود گفت: کاهش و از بین  رفتن  محدودیت های ناشی از ویروس کرونا منجر به رونق و رشد بیشتر ورزش کارگری در کشور می شود.

پهلوان یلی رئیس هیأت ورزش کارگری استان گیلان نیز در این مجمع به ارایه گزارش عملکرد سال ۱۳۹۹ و دستاوردهای این هیأت و همچنین تقویم ورزشی سال۱۴۰۰ پرداخت.

گفتنی است گزارش مالی خزانه دار هیات ورزش کارگری مربوط به سال گذشته با اکثریت آرا به تصویب مجمع رسید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.